Sunday, February 28, 2010

Vis din copil

Pînă ieri credeam că nu mai am niciun vis, doar scopuri. Şi ieri, haţ, se izghise unul tocmai hăăt din copilărie! A venit aşa colorat, dansînd şi săltînd ca un copil să-mi amintească că mai trăieşte şi e neîmplinit!

Era cel mai mare vis al meu de vreodată, aşa cum numai copiii pot avea: naiv, sincer, şi frumos! De 2 zile mă zbengui prin casă cu gîndul la dînsul. :) Sunt fericită. Uitasem cum e să ai o dorinţă mare care să te trezească dimineaţa, care să adoarmă sub pernă după ce imaginaţia extenuată a trecut în vis.

A trecut o zi. Mă trezesc cu frică să nu-l mai găsesc atît de vibrant în inima mea, să nu găsesc cumva vreun alt gînd raţional pe alături care să-l detroneze sau om raţional să-mi spună că sunt un copil mare în cel mai bun caz.

Azi mai sunt fericită...de-o fericire specială, una copilăroasă, mînjită de acuarelă, dansîndă desculţă, mîncînd salcîm şi ploaie, ritmuri de tobe şi unduiri de sitară. Mă prinde bine fericirea asta :)

Azi mă culc cu ea, iar mîine vom vedea de o mai găsesc...

P.S. Nu mă întrebaţi ce e, dacă îl îndeplinesc - fiţi siguri - acest blog va fi plin de urmele lui!

14 comments:

  1. Sper că şi azi, şi mîine... şi încă mult-mult timp, visul acesta te va înnaripa! :)
    aripi colorate deci şi zbor senin!:)

    ReplyDelete
  2. oh, ce bine e să ai vise! pt asta, te apreciez şi mă bucur pentru tine.
    Probabil, un vis din copilărie e mai bun decât unul prea nou, ca şi în cazul prietenilor. Eu intenţionat mă comport cu visele mele ca o femeie prin excelenţă: le zâmbesc, apoi întorc capul, urmăresc cu coada ochilor, apoi le şoptesc ceva, apoi mă întorc chicotind.. şi abia când îmi simt visul copt, mă întorc brusc, îl iau de braţ şi spargem totul în calea noastră :)

    ReplyDelete
  3. Irina salut !
    Ziua de nastere. In aceasta zi ai aparut si ai impresionat o lume intreaga. Placuta, neobisnuita cu adevarat, si a creat o adevarata viziune a lumii. Mergi cu aceasta lumina, pentru ca lumina pe care o ai..
    La multi Ani.

    ReplyDelete
  4. Hmmm...din cate stiu nu e chiar ziua de nastere,mai este putin,placuta,neobisnuit cu adevarat esti....ptr cineva,ptr unii,da nici chiar o lume intreaga....fii lumina sau caldura ptr unii,nu fi ptr intreaga lume,ptr intreaga lume nu trebuie sa fii,caci si stelele cad luminand ptr toti...caldura sa fii atat cat poti,ct ti-a dat Dumnezeu...fiat lux:)

    ReplyDelete
  5. P.S. de la alt anonim:)

    ReplyDelete
  6. mergem pe rînd.

    Karena,

    Sper şi eu să mai am aripi, deja părinţii au început a mi le tăia..ziceam eu că nu va fi uşor.

    Deja-vu,
    va fi frumos, adică ar fi foarte frumos..dar mă tem că mai multe nu pot spune neavînd nimic la mînă. Tare sper şi eu să-l văd pe aici :)

    Absolubil,

    demult nu ne-am mai văzut, ce mai faci? De fiecare dată mă întreb dacă ne cunoaştem în realitate :). Mi-a plăcut mie cum flirtezi cu visele :). Vezi că la mine visul ăsta, poate precum toate cele de copil, sunt copate-gata, ele nu mai cresc, numai noi creştem.

    Anonim 1 şi 2,

    Nu e ziua mea de naştere, şi nici nu a fost. Foarte frumoase urări, dar le lăsăm să se coacă :).

    ReplyDelete
  7. :DDDDD cred ca eu ti-am omorit un vis... dar il lasam in umbra trecutului... nici nu mai cred ca are valoarea unui vis pu tine acum :D
    dar acesta mmmmmm go go go and take it!

    ReplyDelete
  8. Eu iti stiu visul cu precizie!!! Dar fii sigura ca nu til devulg la nimeni,vreau doar atit sati spun urmeazati visul.Este ceva foarte frumos si eu iti tin pumnii pina se va implini.Ca imi esti prieten si prietenii se impart pina si cu lucrurile bune care se petrec in viata lor!!!(nui asa?)P.S. am si eu un vis oare tu fiind prietenul meu din copilarie il stii?

    ReplyDelete
  9. mmm...pe care dintre ele? :)

    ps. visul meu a murit. Sau a amortit.

    ReplyDelete
  10. E amortit, Irinus, amortit. Visele sunt libertate, iar libertatea este lumina. Si lumina vesnicie este... Te-ai ascuns de toata lumea, mi-e frica ca risc sa pierd momentul cu urarile de bine... :)

    ReplyDelete
  11. Calatoresc, cum revin, mai apar neaparat pe blog :)

    ReplyDelete