Friday, February 18, 2011

Single pe Facebook

Am pe facebook la vreo jumătate de mie de friends. Unora din ei li se întîmplă să fie in a relationship (nu neapărat publică pe facebook). Uneori aceste legamente se transformă în complicated sau single. Asta e o.k. Tuturor li se întîmplă uneori să fie single, nu?



Unii friends însă nu se limitează la ştampila de single de sub fotografie. Ei au nevoie de un cuvînt prietenesc din partea comunităţii facebook, de un like din partea lui Abdulah sau de un „ Vai, ce nesimţit!” din partea celei mai bune prietene care, din păcate, e departe şi toată comunicarea s-a redus la status-to-status.


Poate ziceţi ce treabă am eu cu statusurile lumii? Nu am nicio treabă în afară de wall-ul meu plin de muci: „Nu am crezut niciodată că e capabil de aşa ceva”..sau „Şi eu i-am dăruit atîţia ani..., dar el..” , „ Şi-a bătut joc de atîţia ani pe care eu îi credeam cei mai frumoşi”.

Iată ce fel de comentarii aşteaptă cineva care postează aşa un status? „Viaţa merge înainte, tu eşti aşa de super – ai să mai găseşti o mie (care or să te lepede)!” sau poate „ El nu te merită(el merită una mai deşteaptă care nu înşiră pe facebook toate lăturile voastre)”.

Şi la urma urmei, nu e wall-ul meu mucos care mă deranjează, e pur şi simplu, o mică reflectare (revoltată) adusă celor ce se lamentează pe facebook despre lucruri cu care facebook-ul nu are treabă sau nu ar trebui să aibă treabă. Sunt chestii, care chiar dacă răbufnesc cu spută din piept, se ţin în zoile casei. Ditamai se afişează pe facebook. Şi apoi ne întrebăm de unde se iscă vorbele. Din facebook tot.

See you on facebook.

11 comments:

  1. Sunt de acord. La urma urmei, d'ea cui nevoia sa iti faci public fiecare aspect al relatiei tale. Pe mine ma amuza enorm cind trece la "it's complicated", perioada plina de statusuri paranoice, pin' la "single", de unde se incep cele melodramatice. Pentru asa chestii exista un serial reusit, inghetata si best friends.

    ReplyDelete
  2. dreamyquirks,

    m-ai făcut să mă uit în dicţionar ce înseamnă "quirk" :). Deci merge în word of the day.

    ReplyDelete
  3. de aici se ajunge la ideea :) facebook si privacy :)chiar avem nevoie de new regulation in the EU for it?

    ReplyDelete
  4. avem nevoie de altfel de regulations :)

    ReplyDelete
  5. Fiecare alege singur ce sa afiseze pe FB si ce nu, precum mergi uneori cu autocarul si auzi cum cineva se plange de aude tot autocarul pe fosta sotie care era desteapta si frumoasa cand s-a casatorit cu ea si brusc a devenit scorpie proasta si urata si a fost nevoit sa divorteze de ea.(e doar un exemplu inventat)

    ReplyDelete
  6. Ion,

    Desigur, fiecare face ce vrea...şi presupun că dacă lasă statusuri de acest gen la care se poate comenta - am adăugat şi eu comentariul meu. Fiind unul general, l-am postat pe blog.

    ReplyDelete
  7. o daaa, in a relationship, out of a relationship, in a relationship and it's complicated, pur si simplu it's complicated... cum s-ar spune: who cares?!?!?:D:D

    ReplyDelete
  8. Mai sunt siuatii din astea cind, pune cineva vre-un status de genul de care ai adus exemplu mai sus, iar cineva din cei ... prieteni de pe facebook se intereseaza de starea de spirit al vinovatului cu statusul, la care ala raspunde "tu ce treaba ai?" ori "de te bagi?". astea sunt ceva de genul: "no comment & no like".

    ReplyDelete
  9. Cred ca facebookul trebuie sa inventeze un departament pentru consiliere psihologica pentru asa indivizi..:)

    ReplyDelete