Sunday, February 13, 2011

Iepure in bere cu Burlesque

Gnam-gnam..mi-am lins degetelele privind Burlesque. Ambele au fost delicioase. Recomand filmul celor carora le place Aguilera. Sunt si din cei carora nu le place? Fata asta are o voce de negresa, cu un diapazon vocal atlantic, de o intensitate militara...mai dihai ca Alicia Keys, desi si cea din urma ma ameteste cind cinta Falling.

Protagonista (Ali) merge spre orasul de vis al stelelor, LA, parasind postul de chelnerita intr-un orasel micut din Iowa. Orfana, fara bani, cauta de lucru pina intr-o seara, intimplator, da peste BURLESQUE. Si aici Cher da un spectacol pe cinste.

Nu e despre tirfe, nici despre stripere, desi un ochi ce da buzna peste scene ar putea crede anume asta. Viata lor devine un spectacol, un dans lasciv, un musical viu...in care e descoperita vocea de inalt calibru a Christinei. Scena asta e preferata mea (Nikky smulge playback-ul pentru a o lasa pe Ali pe scena fara voce, si aici se naste Tough Lover).

Filmul e foarte potrivit pentru o simbata seara cind vrei sa te relaxezi fara a te obosi prea mult emotional. E plin de muzica, de un happy-end, de fete frumoase si senzuale, incit pina si barbatii l-ar privi cu placere. Pe mine m-a inspirat sa cint...sa dau muzica tare si sa ma visez si eu pe scena..si mi-a adus foarte mult aminte de natti.



Aaa..era si iepurele la mijloc..las o poza. Daca se gaseste cineva interesat, de reteta, o scriu mai tirziu.

No comments:

Post a Comment