Wednesday, February 23, 2011

Se pune ceva grandios la cale!

De-aţi şti voi ce se întîmplă! Ah...ce mă mănîncă limba să mă laud, să strig în gura ma-are, să mă caţăr pe un scaun şi să sar de pe scaun ca o nălucă, să dau cu var blogul ca să fie şi el gata de vestea mea cînd o voi scoate din cuptorul aşteptării...să mă gătesc şi eu cu nişte mascara şi pudriţă, să încalţ tocuri şi iar să mă caţăr pe un scaun să încapă bucuria în mine de-a lungul stomacului...că stă cam pieziş acum...nebună mai eşti, irina...taci.

1 comment:

  1. pentru toţi cei cărora le-am rănit curiozitatea şi m-am contactat în privat...iar eu nu am reuşit să fiu destul de curtenitoare în a le răspunde direct...vă zic că nu mă mărit, nu am trecut în IB, nu mi s-a întîmplat nimic şocant...e de fapt ceva ff micuţ, dar foarte mare pentru sufleţelul meu..

    ReplyDelete