Saturday, February 12, 2011

Chiftelute cu dovlecei si naut

Sunt fericita ca noua mea pasiune culinara nu a izvorit dintr-o dorinta de a nu invata ci persista si post-sesiune. Mama mi-a facut cadou o frumoasa colectie de carti de gatit si eu in fiecare weekend caut sa ma uimesc cu ceva delicios. Azi au fost din nou chiftelute, de data asta cu dovlecei si naut. Cind deschid restaurant, acest fel va fi in meniu la sigur. Se prepara simplu.

Ingrediente:
400 gr carnet tocata de vita
1 ceapa alba
1/2 l pulpa de rosii
1 catel de usturoi
1 ou
1/2 pahar lapte
400 gr naut
2 dovlecei
1 chifla
ulei de masline
sare
piper

Se prepara carnea pentru chiftele, amestecind cartea tocata cu oul, piinea muiata si scursa bine de lapte, patrunjel si usturoi, sare si piper dupa gust. Dupa care se trec prin faina si pun la prajit. In uleiul chiftelelor, care s-au scos ruemene din tigaie, se adauga ceapa marunt taiata. Se caleste si se adauga pulpa de rosii. Se lasa la foc 10 minute. Apoi in vase de lut se pune nautul, dovleceii taiati subtire, chiftelele si sosul si se da la cuptor pentru 30 min la 180 grade.

Pofta buna!

6 comments:

  1. "amestecind cartea tocata cu oul" - mdaa, Irinush, gandul tot la carte ti-i. Reteta - delicioasa, cand deschizi restaurant, dai de stire, vin sa-ti incerc meniul.:)

    ReplyDelete
  2. ahhhhh imi faci gust, mai gateste acum ca la anul cine stie....
    noi cu ham and cheese ne alintam :D

    ReplyDelete
  3. deja-vu,

    :))))...acum am vazut si eu ca toc carti :D

    dumitrelu,
    eu sper sa am timp de asta si la anu'..voi doar aveti bucatarie acolo ;)

    ReplyDelete
  4. nu avem :( be prepared....

    ReplyDelete
  5. fluturash999,

    la urma urmei, un student flamind rau...alege cantina in locul bucatariei, nu? :) Sau mai este si varianta part-time job la cantina :)..

    ReplyDelete