Sunday, February 6, 2011

Salata cu grapefruit si morcovi din Camerun

Da, da,da - e sesiune! Nu stiu daca asta e motivul ca am devenit mai gurmanda sau mai "bucatara", dar azi am  gatit ceva nou si nu am rabdare sa ma fac de toata lauda aici.

Salata cu grapefruit si morcovi din Camerun

Ingrediente ( pentru 4 persoane)

2 grapefruit
3 morcovi
1/2 pahat de arahide prajite
1 lingura de ulei de arahide
1 legatura patrunjel
sare
piper

Mod de preparare:

Se taie julien morcovul ( eu l-am dat prin razatoare). Dupa care se decojeste un grapefruit si jumatate, curatindu-se pina si de pelita alba in felii. Din cealalta jumatate de grapefruit se stoarce sucul si se amesteca cu 1 lingura de ulei de arahide, sare si piper dupa gust. Se amesteca bine acest sos.

Morcovul se tapeteaza pe farfurie peste care se presoara arahidele tocate cu felii de grapefruit. Se presoara patrunjel si sosul.

Gustul amarui al grapefruitului cu morcovul dulce e o combinatie interesanta.
Pofta buna :).

No comments:

Post a Comment