Friday, April 2, 2010

Desert Flower


Mulţumesc, David.

Un film "lejer" la prima vedere...despre o micuţă ce ajunge din Somalia pe podiumurile lumii. Despre un crîncen, inuman, monstruos ritual african ce "protejează" virginitatea.

Circumcizia feminină.

Ea e adorabilă.

Rupturi:

"Being a model is better than being a cleaning lady"..."The last camel in the line walks as quickly as the first one."...This is your lucky day :).

True story.

Mai jos găsiţi trailerul:

http://www.youtube.com/watch?v=4W3imc7BSzo

Aştept impresii.

8 comments:

  1. da!!! super!!!
    eu tot am o surioara de trei ani, cred ca i-as ucide pe toti daca ar atinge-o.. dar sa vezi o mama care isi tine fiica in brata, si lasa ca sa fie mutilata... asta jistoka...

    ReplyDelete
  2. Superb filmul, mie si lacrimile mi-au dat.
    Merita privit!

    ReplyDelete
  3. ieri am privit si eu acest film.
    mi-a placut.
    dar nu stiu daca l-as privi a 2-a oara.
    e un film din categoria celor informative, sau film care sensibilizeaza asupra unui subiect, tabu in cazul dat.
    apropo, pe linga laitmotiv: ritualul inuman african, mai este de observat si un motiv nu mai putin important: APA. daca ati observat, e un element principal care apare in mai multe episoade: cand vine ea la jurnalista si i se propune: cafea, ceai sau apa, ea alege apa, apoi inainte sa se casatoreasca la fel ea bea apa.
    mi-a placut incadrarea acestui moment in decursul filmului.

    ReplyDelete
  4. @Irina si Irina Croitor...
    -voi sunteti doua persoane diferite? ;D

    ReplyDelete
  5. :)),

    da, tamarica.

    Irina,

    esti foarte atenta la detalii, eu nu observasem motivul apei. Mi-a facut placere comentariul tau si iti multumesc de vizita.

    ReplyDelete
  6. Isuta de ce nu mai scrii>???? Deja m-am epuizat sa deschid blocul fara noutati

    ReplyDelete
  7. jenelu, de dragul oamenilor care deschis cu prisosinta acest site..am revenit! Pupicei! si dor.

    ReplyDelete