Sunday, July 8, 2012

Riverdance

Mai respir emoţia fiecărui sunet, fiecărei mişcări... mă mai ustura palmele ce au explodat în aplauze. Dumnezeule, căci e păcat să mori fără a vedea vibraţia dansului lor...

De Riverdance aflasem prin anul întii de facultate, mă fascinau săriturile de cal ale lui Michael Flatley, mă inspira cimpoiul...niciodată nu visasem să fiu atît de aproape de ei, să le flutur din mînă, să le zîmbesc, să-i privesc în ochi şi să cred că mă privesc şi ei..

Un spectacol sublim. Riverdance

M-au scurtat din priviri cînd am încercat să-i prind în camera mea fotografică. Dar încerc să găsesc o bucăţică din deliciul meu de sîmbătă pe youtube.



Mai jos unul din momentele mele preferate..un fel de luptă bărbătească Riverdance versus Step şi în acelaşi timp vioară versus saxofon...e artistic şi hilar...


Video-ul de mai jos m-a înlăcrimat...îmi place mult flamenco şi anume această coregrafie Firedance o priveam pe youtube furată de toţi fiorii...iar acum am ajuns să o văd live...ahh..ah...


Cîtă culoare au căpătat acele ore pentru mine...m-au sfinţit print frumuseţea lor...

No comments:

Post a Comment