Thursday, July 19, 2012

Drin-drin-drinnn-nnnnnn-nnnnnn





E foarte stingaci, rupt şi desincronizat, fără efecte, făcut cu melesteul la o bucată de noapte....video-ul.

Şi ce îmi e şi mai scump în acest video, e amintirea fricii mele...căci unicul meu obstacol dintre mine şi Irlanda era decizia de a conduce maşina pe stîngă...În primul rînd eu nu ştiam a conduce în momentul cînd decizia trebuia luată şi nu aveam decît o lună să învăţ, doi la mînă  - a conduce pe partea stîngă a drumului îmi părea handicap. Ştiam că în Irlanda e cel mai minunat business din GE Capital, ştiam că e o poziţie vînată de mulţi...şi îmi muşcam limba...căci nu puteam spune nici da nici ba...cînd mi se oferise oportunitatea.

Dar a fost un om scump alături care mi-a zis fără nicio ezitare: Spune-le că accepţi oferta, iar eu voi avea grijă să găsesc maşină şi îţi promit că pînă urci în avion, vei urca vitează la volan.

Atît mi-a trebuit.

Şi a trecut aproape jumătate de an...şi trebuie să mă despart de Irlanda, de GECAS, şi de maşină...

Îmi va fi dor...







5 comments:

  1. vrum-vrruuuummm-vruuuuuummm :)
    o fi ea si cu volanul pe dreapta, ca orice japoneza ce se respecta...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Atunci cred ca in Irlanda toate masinile se respecta ;)

      Delete
  2. In fata mea azi a trecut o masina de la GE Capital... Moldova

    ReplyDelete
  3. eu pina la urma nu am inteles asta a fost publicitate scris pe ea sau chiar nu am idee....

    ReplyDelete