Thursday, July 12, 2012

Muzică ce m-ar înălţa şi din iad

E una din acele coloane sonore care mă înşfacă, mă apucă de suflet unde nu aş fi...şi mă face să răscolesc după numele ei ca o nebună...să arunc plapuma adormită pe genunchi, cartea în care eram împlîntată..şi să alerg la computerul ce flutura în imagini de somn..

A se asculta fără a privi videoclipul...a se asculta cu ochii închişi...ahhhh, mă trec fiori, cît pian în fiecare sunet...şi violoncel ce tremură, şi contrabas ce plînge...şi iaraşi un pian ce aleargă prin ploaie de parcă ar purta un răvaş, o telegramă...oare va reuşi să termine într-un acord major?

cu ochii închişi, aşa să stai pîna treci şi tu prin ploaia această de sunete...ce mă sfinţeşte...mă înalţă unde nicio rugăciune încă nu a reuşit să mă ducă...



P. S. film regizat de Madonna...

4 comments: