Thursday, July 12, 2012

Kisses and cake

Mîine merg spre Wicklow...se spune că e o regiune foarte frumoasă, înveşmîntată în cascade, lacuri şi mult verde...Din fotografii mi s-a părut plină de văzduh...de aer, de spaţiu, de linişte...asta e regiunea cu pricina filmului PS I love you...

Am încercat să-l reprivesc de cîteva ori, am vrut să-l am proaspăt în minte...dar nu am reuşit. E un film ce îl pot privi doar o singură dată. Mi-a plăcut ideea, deşi tragică, dar mi-a plăcut...ceva însă cred că jocul ei (mă refer la actoria ei) m-a desprins de subiect. Aş fi vrut să o văd mai iubitoare la început, mai blîndă, mai feminină... Cu acelaşi succes putea fi sceptică la ideea unui copil, dar demonstrînd mai multă sevă în relaţia lor...

Deci nu am reuşit să-l privesc încă o dată, dar este un cîntec ce nu îmi scapă niciodată...şi îl las aici pentru weekend...kisses and cake.

Să aveţi parte de un weekend frumos!


No comments:

Post a Comment