Monday, July 9, 2012

Next destination: Giant's Causeway

Se apropie de sfîrşit jumătatea mea de an de miere...scriind mi se face dor de mustul ierbii de afară ce creşte aşa doar în Irlanda, de rîul ce-mi curge sub picioare, de ploaia împletită cu soare...ce dor îmi va fi de acest meleag. L-am cutreierat mult...am întins kilometri de-a lungul Atlanticului pe serpentinele şerpuitoare şi înguste, de cîte ori am pus mîna ştreaşină la ochi să văd America de pe stîncile Moher :)..apoi am mers în sus spre Galway şi în jos spre Killarney. M-am îndrăgostit şi de Dublin din a treia oară cînd mi s-a descoperit în soare de la Colegiul Trinity cu prelunga bibliotecă din lemn şi cartea lui Kells, pînă în teatre şi cîrciume...

Ce dor îmi va fi de ţărişoara asta...unde am învăţat a apăsa pe accelerator de la un te miri 30km la oră pînă la 140km pe M7..de maşinica mea argintie, de Tesco, de GECAS, de aeroportul cu avioane Aer Lingus...de frumoasa privelişte din fereastră...

Mi-au mai rămas 2 week-endu-uri...şi următoarea destinaţie va fi Nordul..Belfast unde s-a construit Titanic, Wiclow - unde s-a filmat P.S. I love you...şi pîna la Giant's Causeway....


2 comments:

  1. :) o sa iti placa tare mult! Inarmeaza-te cu energie ca ai ceva de mers pe jos...si cu un aparat foto!

    ReplyDelete
  2. Mersi! Sper tare sa am parte de soare :)

    ReplyDelete