Tuesday, March 29, 2011

Experienţă de Bucureşti: Partea II - Autobuzul

 Imaginaţi-vă o voce aburindă de alcool, cu silabe în-tin—se, cu accente îngroşate...în 2 cuvinte beat-mort:

-    Feti-ţo, eu...eu ştiu, unde tu ai nevoie, să mergi (Dumnezeu să te întunece să nu mai ştii, moşule! ziceam eu în gîndul meu). Eu,  am să am,  grijă de tine...şi tu, ai să ajungi la Filaret cîndva..
-    Am să te duc eu, că vezi că-i beat-criţă...Acuşi ieşim peste vreo 2 staţii, şi de acolo pe jos drept la Filaret, mă asigură ţiganul.

Mamaaaa...eu m-am încleştat de valiză ca de o ancoră ca sa nu mă poată nimeni scoate din autobuz. Glasul mi se chircise de frică, stăteam ca o statuie de bronz măligă între ei.

-    Eee-ee-e, ţigan ce eşti, ţi-am zis c-o duc eu! Lasă,  fata... în seama mea..Eu tot acolo cobor şi îmi este în drum..
-    Nene, tu m-ai bine ţi-ai face drum la toaletă.  Crezi că doamna vrea să meargă cu tine?

Doamna visa să meargă cu unul din ei....dar NUMAI ÎN CEL MAI URÎCIOS VIS putea visa doamna asa ceva!


-    Fetiţo, eu ştiu ce vorbesc...Acuşi ieşim. Nu te uita la ce zice ţiganul..
-    EU iau fata. O duc în braţe pînă unde îi trebuie cu tot cu valiză! se răsti celălalt.

Eu mai că făceam pipi în pantaloni. Tremurînd ca varga, am făcut un rotocol cu ochii prin autobuz...spre capătul lui am văzut 3 tineri cam de seama mea, ce arătau relativ decent, m-am apropiat de ei..şi  cu o voce de toată mila am rostit:

-    Vă rog, luaţi-mă cu voi cînd ieşiţi din autobuz...

Va urma...

15 comments:

  1. secvente horror din viata mea :) Acuma rid....dar atunci...uhh

    ReplyDelete
  2. Irina, nu ne tine atita pe jaratic. Vrem finalul

    ReplyDelete
  3. :)) Pina la final mai este oleaca...scuzati-ma, dar sunt in plina pregatire sa fac acelasi traseu...de asta nu stiu cind revin cu altimele 2 parti...poate miine scriu a treia :))

    ReplyDelete
  4. Viorel,

    cred ca a inceput actiunea deja..:))

    ReplyDelete
  5. Eu stau de ani de zile in aceasta capitala "europeana", dar asa ceva inca nu am patit... Nu tu mos, nu tu tigan, numeni nu a vrut sa ma ajute, pana acum... Sper ai supravietuit, tiganu' ala te-a simtit ca esti straina si probabil dorea sa te "ajute" cu bagajele. Astept coninuarea... cu happy-end, sper

    ReplyDelete
  6. sunt atit de rea azi...

    dar sa stiti ca va citesc comentariile si ma bucur ca v-am intrigat..

    Kot, sunt si oameni buni in lumea asta...imi umplu blogul de dinsii in ultimele postari!! :))

    ReplyDelete
  7. aaw, vreau sa aflu ce va urma ...
    intrigant!

    ReplyDelete
  8. si mie mi-e interesant cu ce se sfirseste ''aventura''. :)

    ReplyDelete
  9. Imi pare rau pentru ce s-a intamplat.. .
    Si totusi credeam ca dai de veste cand ajungi :( acasa.

    ReplyDelete
  10. Ion,

    cred ca nu mi-a reusit sa tin in secret prea bine venirea mea acasa de data asta caci am scris pe aici de vreo citeva ori, si pe facebook..si email matinca am scris :))

    si apoi tu stii cauza din care computerul mi-a fost inaccesibil. Bine ca telefonul e acelasi :)

    Ne vedem miine! Am ochelari! :P

    ReplyDelete