Monday, March 14, 2011

cândva toamna se încălzea printre noi

 E o poezie ce nu are dreptul să aparţină doar autorului...imagini atît de vii, încît pe alocuri îmi vine să îmi acopăr ochii pentru a nu vedea prea multe..

cândva toamna se încălzea printre noi
(de dragoste)


toamna aceea s-a întins rece
pe linoleum
făceam dragoste
ploaia bătea speriată la uşă
râcâia cu unghii vineţii
nu aveam nicio pătură să-i dăm
eram fierbinţi
ne frigeau buzele tăciuni ne aţâţam
unul pe celălalt
în vaze tufănelele se zburliseră
lumina se chircise într-un colţ
noi alergam unul prin celălalt
nu ne păsa că toamna avea frisoane
şuiera vântul pe sub uşă
felinare sfioase ochii
se-aprindeau candele
cu suflet
ne ţineau de cald

/Ottilia Ardeleanu/


P.S. Preluat cu tot cu ambalaj de pe blogul LaCafeaua

9 comments:

  1. Dina: mmm, foarte romantic :)

    ReplyDelete
  2. :)..eu sunt Irina..dar cred că este şi Dina pe undeva..cititoare pe blog :)

    Mersi pentru apreciere..eu o gasesc mai mult decit romantica..erotica as zice..

    ReplyDelete
  3. aa...stai un pic..acu m-a pocnit logica! TU esti Dina! :))

    Incintata..irina :)

    ReplyDelete
  4. Patrunzator de erotica, dar care trece prin romantism... Te trec fiorii imaginindu-ti dor tu shtii ce-ti poti imagina... E buna!

    ReplyDelete
  5. Trebuie să invit autoarea să citească comentariile..eu am avut doar bucuria de a-i găzdui gîndurile.

    :)

    ReplyDelete
  6. Incintata Irinus!
    Si ai dreptate, chiar mai mult decit romantica, mai degraba, un erotism romantic.
    P.S.: E indrazneata poezia! :)

    ReplyDelete
  7. Daca place si la altii, inseamna ca nu mi-s proaste gusturile.:) S-ar bucura mult Ottilia de rezonari...
    p.s. daca nu te deranjeaza ii trimit un link spre postul tau

    ReplyDelete
  8. ok, mă bucur că poezia mea a ajuns în sufletele voastre, atât de departe... dar cum nu ar putea dragostea să ajungă departe?!

    vă aştept cu drag pe blogul meu:

    http://poezieromaneasca.wordpress.com

    multă dragoste şi bucurii vă doresc,

    Ottilia Ardeleanu

    ReplyDelete
  9. Deja-vu,

    Mersi. De fapt, s-ar fi cuvenit sa o fac de la bun inceput, dar nu am mai gasit timp...in schimb acum gasesc scuze :))

    Scuze, Otilia, ca nu te-am anuntat mai devreme sa te bucur de furtul meu ce a fost apreciat de alti cititori. Versuri splendide ca imagine..ca simtire...preferata mea imagine e cu tufanelele si patura..

    :)

    ReplyDelete