Wednesday, March 2, 2011

Despre Cibo şi despre fata lui

Cibo mi-a fost arbitru la dezbateri pe timpuri. Era un adevărat superstar: toţi voiau să fie deştepţi ca Cibo. El nu era doar deştept. (Zic toate la trecut căci toate s-au întîmplat demult). Mai mult ca atît, era foarte carismatic precum toţi zeii Montparnass-ului  şi făcea comparaţii nebune...odată a comparat prestaţia echipei noastre cu un kukuruznik..ah, păcat că am uitat de ce.

La " Trandafir" Cibo era şef pe chitară...

"Fata mea" am auzit-o pentru prima oară anul trecut. Am găsit-o acolo unde se pot găsi toate: facebook. Plăcuse mult mie şi prietenilor mei...şi-am vîjîit mult timp melodia, precum şi pe Troleibuzul 25 (alt cîntec de-alui cibo - găsiţi pe youtube).

Ieri datorită lui Natan care a share-uit melodia, am găsit acelaşi cîntec într-o nouă interpretare. Ascultaţi mai întîi şi apoi citiţi mai departe.



Cîntecul e la fel de gingaş precum şi rîsul Natei pe final, calitate de studiou, trio la refren, un clipuţ improvizat..s-ar părea că melodia s-a maturizat...dar totuşi varianta iniţială...unde se mai poate auzi hîrîitul microfonului..literele karaoke ce se joacă pe ecran şi vocea..nu ştiu cum altfel a lui Cibo..mai răguşită, mai îndrăgostită poate sau poate mai inspirată...prima variantă îmi place mai mult..



10 comments:

  1. awwwwwwwww imi place! si melodia si faptul ca ai scris!

    ReplyDelete
  2. iaca cînd ascult aşa cîntece îmi muşc cotişoarele că nu mai cînt la chitară...frumos, tare frumos cîntec..şi cuvinte şi melodia se leagă de suflet

    ReplyDelete
  3. Super cantecul in original .. :)

    ReplyDelete
  4. Anonim 4 :)
    Este extraordinara piesa, m-a cucerit din prima. Ce-i drept, mie mai mult imi place ''Sare si piper'' :)

    ReplyDelete
  5. cred ca depinde si ce asculti prima...ce asculti dupa e intotdeauna remix..iar mie nu imi plac remixele.

    ReplyDelete
  6. exact asa e si in cazul meu cu CHITARA... :)...mi-am amintit de dezbateri...defapt ori de cite ori il vad pe aici imi amintesc emotiile de atunci... Ai improspatat atmosfera din casa? Imi place si formatul nou al blogului.

    ReplyDelete
  7. am fost nevoita sa o fac...am apasat pe niste butoane si-am desamblat involuntar vechiul meu camin..dar ma bucur ca si asta place :)

    ReplyDelete
  8. este alternativa la cantec cu acelaşi titlu (gindul matei). s-ar putea ca si din cauza asta, acesta să-mi pară uşor transparenţel

    ReplyDelete
  9. Chiar acusi o ascult, Jimmy...numai ca nu se prea leaga...asta e piesa lui cibo, nu?

    ReplyDelete
  10. De acord cu Irina, in original e mai frumoasa, dar Live cant o canta Cibo e si mai super....

    ReplyDelete