Tuesday, March 1, 2011

Elenco delle cose che non so di Lara


Ştiţi că nu mai am player..şi deşi nimeni nu i-a observat absenţa...ăsta a fost unul dintre iubitele mele accesorii de pe blog pe care îl tînjesc nespus. Nespus. Nu aş putea descrie ce simt atunci cînd ascult o melodie ce mă pătrunde...e un orgasm al tuturor celulelor mele. Melodia precum un fir invizibil pătrunde prin toţi porii înălţîndu-mi sufletul spre rai sau spre iad...ambele sunt la fel cînd cîntă muzica..numai că una sfîrşeşte în coroană de speranţe şi alta în ştreang de gînduri...dar ambele sunt profunde, pînă în seva oaselor mele...Nu, nu pot descrie...ce simt e nespus.


Ascultaţi...voi simţiţi la fel?


2 comments:

  1. stiu ce inseamna, eu nu stiu ce m-as face fara muzica, probabil as fi permanent frustrata.

    ReplyDelete
  2. eu gasesc prea mult rost in muzica pentru a ma gindi cum ar fi fara de ea...

    ReplyDelete