Wednesday, August 19, 2009

Show must go on


Azi, 19.08.09 încă e la modă să vorbim despre scandaluri căci evenimentul încă mai abureşte călduţ. Poate reuşesc să fiu trendy, a? Dă-o-'ncolo de sentimentalism desculţ pe care vi-l servesc zilnic. Azi încalţ pantofi cu toc să mă fac văzută printre blogerii ce au dat buzna la subiect.
Da hai să fim sinceri...ne plac scandalurile, ba? Ne plac comentariile veninoase la adresa cuiva (nu a noastră, desigur), ne place să urmărim comentariile gunoioase pentru a vedea cine e mai spurcat şi cît de josnic va coborî...sau oare numai eu, Varvara, am citit cele 70+ de comentarii de după articolul Soacrei (apropo, bun articol după mine - uitaţi-vă ce istorie are, mamma mia, şi cîte orgolii a răscolit, de era o simplă aberaţie nu mai punea pe jar blogosfera).

Apoi, a început războiul rece între personajele centrale, fiecare cu arma sa (pe blog toti au aceeasi arma, de fapt). Treaba lor, îi las să facă decontările singuri. Nu mă interesează, simplu.

După care urmează faza post-beligerantă, toate părţile sunt antrenate în dialoguri, analize, şi iar comentarii ..ah, ce-mi plac senzaţiile, şi tot sar din blog în blog să văd cine bîrfeşte mai frumos. Iată postarea pe care ai citit-o acum anume din această categorie face parte. Îmi pare rău, dar nu ai aflat nimic nou decît ai pierdut un pic de timp cu mine şi mi-ai făcut nişte trafic.

Lăsaţi-i să se bată cum îi duce limba. Nu spuneţi că nu vă plac scandalurile atîta timp cît scrieţi despre ele, le urmăriţi cu atenţie şi le comentaţi. Fitilul s-ar fi stins demult de nu puneam noi, pacifiştii, gaz pe foc, dar nouă ni-s dragi mult prea mult căci ne mai scot din dezmorţeală.

Încăieraţi-vă, numai nu o faceţi prea ieftin, căci suntem spectatori de bune maniere pe aici!

2 comments:

  1. eu credeam că lumea nu se va încumeta să lase comentarii după faza cu traficul..am fost rea aseară.Mulţumesc că ai intrat şi mulţumesc pentru apreciere.

    ReplyDelete