Saturday, August 8, 2009

I love people

I love people, people who smile sincerely, people who cry sincerely, people who dance in the rain, who throw their umbrellas away, poor people, rich people, people who know how to love other people.

Mi se întâmplă să merg pe drum, curată de gânduri şi doar atentă la cei ce-mi vin in cale. Se deconectează dintrodată motoarele maşinilor, nu mai aud nici păsările, nici oamenii vorbind, nici paşii mei. Mă transpun într-o scena de film slow motion acompaniată de o melodie ce-ţi trezeşte cele mai hibernante amintiri şi emoţii –un moment atât de frumos încât nu ţi-ar fi frică să mori. Şi în această ambianţă acustică privesc oamenii cu o dragoste biblică. Iubesc bătrînica ce coboară anevoios scările, iubesc copiii ce plâng din mofturi, pe cei ce aleargă alungând hulubii, pe doamna ce-şi priveşte nedumerită vârful pantofului..tineri, bătrîni, rebeli, fericiţi, înginduraţi, perfizi, golani, uzi de ploaie, desculţi – pentru o clipă din astea îmi sunt toţi la fel de dragi, mă umplu de dragoste şi afecţiune, mă opresc, stau locului, mă rotesc în jurul meu pentru a-i vedea pe toţi, ma simt încordată..încerc sa conservez aceasta stare înlauntrul meu pentru a mi-o putea aminti...trrrrrrrrrrr...piiiipiiiiipiiiiiiiii.....pipiiipiiiiiii....

2 comments:

  1. Cit de asemantoare suntem in simtire...gust si eu des di ceea ce numesti tu dragoste de oameni...si privindu-i, urmarindu-i, chiar holbindu-ma la ei, ar putea crede ca sunt nebuna....si...ar face corect...fiindac chiar sunt nebuna de dragoste pentru ei.

    ReplyDelete