Monday, August 10, 2009

privesc.eu la EVM

După 7 Aprilie, nu mai încăpea îndoială că regimul nostru e unul dictatorial...dar azi, azi am simţit-o pe pielea mea.

V-am anunţat cîteva zile în urmă că deschid acest blog din cauza discriminărilor ce ar fi urmat la serviciu. Toate bune şi frumoase pînă aici. Mă obişnuisem cu ideea să fac autopsii de gînduri de-ale mele şi e super fain să aştepţi ca o isterică statistica de pe analytics pînă la vreo unu noaptea etc.

Dar azi, azi...938457q3p9ruşawoerjfşsdfklsdSLKD-SLDKfjlsfjaşldkf...azi au venit privesc.eu şi sub văzul tuturor m-au constrîns să-mi fac live account pe twitter. Încă nu sunt înregistrată din cauza unei defecţiuni tehnice cu site-ul, dar dacă lucrurile vor merge tot aşa - ne vedem şi acolo ;).

Bravo privesc.eu - dimineaţa va fi de neuitat!

No comments:

Post a Comment