Thursday, August 6, 2009

Povestea unui blog sau cum Irina nu s-a lăsat discriminată


Declar solemn că-mi iniţiez de azi ( acest azi are tare mulţi străbunei "ieri" căci nu e prima dată cînd ponesc un blog). Deci am declarat solemn, da. Gata pe azi.



P.S. Această declaraţie a fost scrisă benevol, nesilită de nimeni, cu bună credinţă şi intenţie. Fac public şi faptul ruşinos că pînă azi, eu (şi încă cineva, dar numele căruia nu-l pot dezvălui, pot spune doar că e sandu care ascultă chiar în această clipă pe youtube următoarea piesă: http://www.youtube.com/watch?v=qZ0FhVZce2o, care e director la CNTM şi unul dintre cei mai bătrîni scouţi din Moldova - mai multe detalii nu pot da pentru a nu-i dezvălui identitatea), pai, iaca eu şi el nu aveam blog. Am fost discriminaţi din această cauză la serviciu. Pătam reputaţia firmei. Eu nu am mai rezistat presiunea, de fapt, aluzia, sau menţionarea, mai bine-zis adierea vorbelor lui Grişuţă cînd acesta descoperise că sunt o nouă victimă în companie şi am cedat. Am spus " Nu" discriminării.

Bine v-am găsit pe toţi aici!

12 comments:

  1. Uraaaaa...!!! Am ramas singurul, irepetabilul, fara asemanare, originalul, unicul din firma care n-are blog si rezista cu demnitate presiunii :P

    In alta ordine de idei, te felicit cu aceasta lansare fastuoasa si plina de glamour. Iti doresc sa ajunga blogul tau unul din cele mai citite si niciodata sa nu te saturi de a posta noi si noi articole pe el.

    P.S.1: Nu-s unul din cei mai batrani scouti, is unul din putinii cu experienta de peste 10 ani :D Da la CNTM is presedinte (n-avem functia de director;)

    P.S.2: si totusi cine-i acest Sandu identitatea caruia ai reusit sa o ascunzi cu atat maiestrie? Chiar m-ai intrigat...

    ReplyDelete
  2. informatie strict confidentiala :)

    ReplyDelete
  3. Felicitari, Irina :)

    Sper sa ai timp sa scrii cit mai des.

    ReplyDelete
  4. Multumesc, Iulia. Sper si eu sa o fac pentru a vedea comentariile voastre cit mai des :)

    ReplyDelete
  5. Personal cred ca blog-ul este doar o modalitate de a-ti umple timpul liber(pe care deobicei am cu ce sa-l umplu:) ) de aceea nu mi-am creat un blog. Felicitari pt asa o performanta istorica in cadrum CNTM.

    ReplyDelete
  6. @ Anonymous...
    Voi comenta după ce acumulez un pic de experienţă despre cît de umplutură de timp poate fi blog-ul...

    Da felicitările cred că se adresează lui sandu, eu nu am niciun merit acolo..

    ReplyDelete
  7. Placut lansarea solemna! Ti-am si citit deja articolele! Cred ca am incarcat de aici o doza tare de spirit nostalgic si nu numai... :)

    ReplyDelete
  8. Sugerez sa-ti faci si o galerie foto, sa vada lumea ce chip ascunde un suflet atat de luminos si plin de viata! :)

    ReplyDelete
  9. voi urma sugestia :). Multumesc pentru vizita!

    ReplyDelete
  10. tu cand yti scrii articolele, zymbesti? :)

    ReplyDelete