Thursday, August 20, 2009

Voi veni şi eu. Promit.


- Tu pur si simplu nu ai pierdut pe nimeni apropiat încă..
- Poate..De fapt, l-am pierdut pe Grişa, dar eu nu am pierdut, asta tu crezi că noi murim şi dispărem de parcă nici nu am fost vreodată. Eu cred că el există undeva acolo şi peste ceva timp îl voi întîlni.
- Nu ţi-a venit niciodată în gînd că te amăgeşti? Nu ai simţit îndoială?..
- Nu.
- Da eu mă îngrozesc la gîndul că într-o singură clipă aş pierde totul. Nu mă tem că aş putrezi făcîndu-mă praf. Mă tem că nu te voi mai vedea după asta.Niciodată. Deloc. [Pauză] Eu voi muri prima.
- Iar tu cu prostii de astea. Nimeni nu ştie cînd va muri.
- Eu simt, spuse ea şi se cufundase mică de tot în braţele lui ca într-un leagăn.

- Stranie mai eşti...şi acum de ce zîmbeşti?
- Sunt fericită că am reuşit să-ţi spun cît de mult te iubesc. Cînd eram departe de tine, aveam frica asta să nu mi se întîmple ceva şi să nu reuşesc să o fac aşa cum o fac acum...privindu-te în ochi sub greutatea braţelor tale mari.

- Şşşş...nu se va întîmpla nimic rău.

- Dar dacă se va întîmpla acum sau peste 10-20 de ani, vreau să ne vedem. Promite-mi că vei veni aici, la locul nostru, în fiecare Decembrie 21, la orele 5..seara. Voi veni şi eu. Şi ne vom vorbi...eu te voi asculta.

- nebuno..

- Să vii în albastru, ador culoare asta pe tine. Deci vei veni?
- Voi veni..
- Voi veni şi eu. Promit.

7 comments:

  1. Profund impresionata. Stii cand privesti un film rupt din realitate si pe ici, pe colo - simti cum se rupe ceva in tine... Aici unica diferenta e ca nu e vorba de imagini , ci doar de cuvinte.

    ReplyDelete
  2. alinusa mea, eu credeam ca tu salţi faldurile rochiei la salsa acum. Mă bucur că ţi-a plăcut..

    ReplyDelete
  3. Ceea ce îmi place este că aduci mesajul iubirii de parcă s-ar vorbi despre ea prima dată... de parcă tu ai inventat-o şi ceea ce ţi-a rămas este să o brevetezi.

    Mi-a plăcut pentru că am văzut mai mult decât un dialog, am văzut imagine, film, originalitate, dezinvoltură, vis.

    Mi-a plăcut petnru că dialogul, nu ştiu cum, se detaşează de patetismul ăsta roz cu care tinerii îşi pun pe sfoară sentimentele.

    Chiar dacă nu sunt un romantic înrăit, mi-a plăcut, şi parcă aş aştepta contiuarea.

    jim

    ReplyDelete
  4. da mie mi-a plăcut comentariul foarte mult. Multumesc, jim.

    ReplyDelete
  5. seara, seara albastra, tu esti taina noastra... atat imi trece prin minte acu' :)

    ReplyDelete
  6. Si daca nu mai vine?Si daca iubirea e doar ceva sculptat din frica de a ramine singuri,neimpliniti,ne "idealizati"...

    Irina,esti my nr.1 blogger!

    ReplyDelete
  7. @ Ellyshor,

    eu tare cred in " Dacă dragoste nu e, nimic nu e."

    Mulţumesc mult!! Mi se bucură sufletul cînd văd că ce scriu, place..

    ReplyDelete