Thursday, August 27, 2009

Prinţul


Azi mi-a scrie şugubăţ. Cuvintele mi se joacă în gîtlej fără mesaj ca nişte mărgeluşe într-un decolteu atlantic. Se împing ruşinoase spre lumină, ţopăie pe limbă, dar le este ruşine să facă glas..au gust de bere. Trăiască fratele meu! Azi e ziua lui. Deci, discutăm despre fete. [Feriţi-vă de mine dacă mă vedeţi la volan - virez periculos]. Ideea pe care o voi expune este rezultatul unei discuţii ce s-a născut astăzi la serviciu, într-o pauză de 1 minut cînd Alina Cazachevici aştepta împuşcătura (slang corporativ pentru “ apa ce termină de clocotit”) în biroul unde mă aflam eu şi Hands Up. Urmează expunerea ideii, nu şi discuţia…nu vă faceţi iluzii :).



Ce vrea o fată? Vrea un băiat. Aşa, bun. Pîn’ aici nu a fost greu. De care? mmmm…de fapt, nu contează mult din prima. Important este să impresioneze. Să lase amintirea privirii lui un pic ameţite de farmecul ei şi o dungă de parfum de care ea să-şi aducă aminte după o primă sau a două întîlnire. Restul va adaugă ea.

Îl va plămădi în albul nopţii sculptînd şuviţele-i de păr rebel (ah, a descoperit revoluţionarul din el! El se expune fără paranteze, e direct, aşa cum îi stă mai bine unui bărbat) ce acoperă o frunte plină de gînduri. E foarte deştept, deci. Va fi mîndră la braţul lui..voila!. Şi ochii lui..ochii lui de îndrăgostit prăpădit, se revarsă de dragoste..numai dragoste? Normal ca nu! Unde-i pensula? Un strop de pasiune va condimenta apele privirii lui. Ce pasional e…mmmmmmmm…Stop! Opreşte radiera imaginară ce-i dă jos cămaşa albă pentru ai descoperi pectoralii de gladiator, îl cunoşti prea puţin pentru asta! Dar nimic (raţional din tine) nu te opreşte să-l cunoşti mai mult…

deci, unde am rămas?..Buzele lui..te-ar răsuci-suci-suci, lăsînd vocea un pic răguşită să te mîngîie la urechiuşe cu dulci declaraţii de dragoste, şi sincere, da. Ce frumos le spune pe toate! Cicero al tău! Îl vezi cum te-ar apăra ca un fanatic pentru un cuvînt aruncat nelalocul lui ce ar trece prin raza ta, te-ar proteja pe tine vulnerabila de orice vînt ( ce suflă prin capul tău.,) te-ar apăra de toţi în faţa tuturor şi-n faţa tuturor şi-ar declara dragostea, acoperindu-te cu petale de roze în lumină candelei. (Doamne, vezi şi luminează.) Îl vezi purtîndu-te pe braţe, tu-regina lui, tu-unicul lui sens în viaţă, el – visul atîtor fete este al tău (deşi asta e a doua sau a treia oară cînd îl vezi în realitate, de fapt), al tău şi doar al tău cu trup şi suflet.

Da..ţi-ai dat seama că dragostea lui o poţi stăpîni sub cel mai subţirel toc de pantof al tău, ai putea să treci la lucruri practice..uoof, dar trebuie şi asta într-o căsnicie durabilă. Deci vă căsătoriţi déjà? Felicitări! Unde am rămas? Lucruri practice, ah da. La ultima întîlnire (poate şi prima)avea un parfum foarte frumos, deci scump. Clar, cîştigă bine. Ei, nu că te-ai gîndi tu la lucruri materiale, dar ca viitoare mamă, trebuie să te gîndeşti (de dragul copiilor pentru care aţi găsit şi nume deja) la căsuţa albă cu două etaje, cu Jacuzzi, sală de sport, piscină şi grădină exotică..şi atît, déjà maşină, vacanţele estive, cadouri scumpe e implicit.Ah, cît de frumos va fi! Te prăpădeşti de fericire în ghemuri de cearşaf…abia aştepţi să treacă noaptea ca mîine să-l poţi vedea, să-i spui “DA”…


A venit mîine, sau poimîine, sau ziua următoare de după poimîine..vine şi el. Îl aştepţi de vreo 10 minute, te gîndeşti oare ce s-a întîmplat…vreun accindent? Nebun de tine ca un uragan gonea pe străzile din Chişinău în maşina lui..şi Nuuuuu!! Numai nu asta! De ce anume el? Ba nu, iată-l. Coboară din troleibus. Merge spre tine, zîmbind..ce-i drept nu are trandafiri în mîini. Hai, unde e imaginaţia ta atotvăzătoare pentru a mai găsi explicaţii? “Salut”, îţi spune el, “ scuze, merge greu transportul ăsta public, mă aştepţi demult? E aşa de frig…eu..mmm..unde ţi-ar plăcea să mergem? …am..mmm..adică..Ce ai vrea să facem? Vreau să ne cunoaştem mai bine…adică..îţi mulţumesc că ai acceptat să te vezi cu mine din nou, data trecută cînd te cunoscusem..” Îl cercetezi ca un detectiv, îl miroşi ca un cîine ce adulmecă marijuana ..unde e parfumul? Unde-s trandafirii? Şi ochii ăştia ce aleargă ca nişte iepuri vînaţi..şi buzele lui vinete de frig care abia de scot cuvinte..şi nu mai este el niciun fel de gladiator!

- Idiotule, m-ai minţit!

Şi aici s-a terminat povestea de dragoste (dintre tine şi imaginaţia ta). O nouă perpetuă dezamăgire..din nou un prinţ detronat.

Felicitări cu ocazia Zilei Independenţei! E 27 deja..

17 comments:

  1. Important este să impresioneze..e direct, aşa cum îi stă mai bine unui bărbat)... Ce pasional e ,.... si alte descrieri special ca sa asculti ceea de mai jos ;)

    http://melodymaker.posterous.com/the-reason-some-girls-stay-single-very-funny

    ReplyDelete
  2. Receta de a nu te lăsa amăgită la primele întîlniri:

    1. În primul rînd, lasăte cucerită pentru ceva mai mult timp (o lună de flori, parfumuri şi cafeluţe prin cafenele)

    2. Încearcă să descoperi cît mai multă informaţie de la el, şi adresează-i cît mai multe întrebări (aduţi aminte cum poliţiştii o fac prin filmele americane :) )

    3. ...

    chiar nu voi descoperi toate secretele noastre :P

    ReplyDelete
  3. @ ceziceu,

    Dmitri ăsta mă sperie mult, îmi miroase a maniac..

    @ Radon,

    sunt cărţi pline de strategii din astea :D, dar aici mai degrabă ar ajuta o priponeală bună a visărilor de noptieră pentru a nu vă sculpta peste noapte. ;)

    ReplyDelete
  4. "ochii lui de îndrăgostit prăpădit"

    :))))))))))))))))

    ReplyDelete
  5. @ Paul Hodorogea,

    Paul! Te-ai "abonat"..:) Mulţumesc..mă simt de-a dreptul importantă :P.

    ReplyDelete
  6. :))) frumoase ginduri... poza tare la tema :) fiecare isi coloreaza visul cum vrea :D

    ReplyDelete
  7. Povestea de dragoste intre tine si imaginatia ta ???
    really
    eu cred ca trebu sa ai tare mult timp de pierdut ca sa gindesti asa sau ca sa scrii asa prostii

    ai vazut un baiat odata si deamu te vezi casatorita, mai bine ai citi o carte sau ai face sport, sau ai invata ceva util care sa te faca asa originala si atragatoare (nu sexual) in asa fel ca baiatul sa aiba aceste visuri nu tu

    "ce vrea o fata? un baiat" bullshit, e ce vrea un baiat - o fata,
    dar petru fete ca voi eu v-as dori sa vreti brains si mindrie ca sa nu ajungeti in asa situatie

    ReplyDelete
  8. @ Anonymous,

    mie îmi plac aşa curajoşi anonimi...mi te "imaginez" deja viteaz de după cortină. Mersi pentru comentariu, e primul aşa mai pipărat... De ţi-ai fi lăsat numele, erai să intri in istorie.

    ReplyDelete
  9. M-a data gata nu atat textul cat frustrarea inexplicabila a "gladiatorului" anonim. Cine ar vorbi de brains...:)

    ReplyDelete
  10. ar putea fi şi gladitoare, de fapt. Dar cred că preferă să nu ne "imaginăm" prea multe despre dînsa/dînsul dacă nu s-a prezentat. De altfel îi dădeam şi eu mai multe explicaţii şi poate aflam unde a studiat engleza..;). Gata, No Name, n-o lua în de rău dacă citeşti, eu abia m-am trezit..:)

    O zi bună la toţi.

    ReplyDelete
  11. Poate anonimul vrea sa-i facem un IP-lookup si sa-i descoperim macar de prin care parti vine daca tot nu-i cunoastem numele...

    :) N-o lua in nume de rau, anonime, dar m-am trezit si eu cu dispozitie..

    ReplyDelete
  12. @Autor

    varianta cu "corectii" imi place mai mult ;)

    ReplyDelete
  13. @ Slavic,

    Nu speria oaspeţii mei cu IP-lookup-uri. Astfel de oaspeţi fac lucrurile mai intersante pe aici, mă zădără doar atîta timp cît mai păstrează o doză de bun simţ.

    Mă bucur că îţi place mai mult. :)

    ReplyDelete
  14. si totusi..un baiat oricat de mult nu ar "constui-o" in vise...va vedea in ea totul chiar daca coboara si din troleibus in frig si va cunoasteti in ger..iar din gura mai mult ies aburi calzi decat altceva...si totusi e frumos si totusi e dragoste!

    ReplyDelete
  15. @ alex27,

    eu, de fapt, ţinteam în latura visătoare a fetelor..şi poate m-am expus extrem de ironic, dar a fost o ilustraţie şi nu o generalizare..şi Slavă Domnului căci şi eu cred în dragoste.

    ReplyDelete
  16. Irinuş, adaug acest post in favorites, şi am să ofer link-ul tuturor fetelor cu sindroame de îndrăgostire anticipată ;)

    ReplyDelete
  17. @ alinuş,

    :)..Mulţumesc! Ca acum îmi răsună în urechi varianta ta iniţială..m-a făcut să rîd cu suflet. :))) Aşa mi-i dor de voi deja...:*

    ReplyDelete