Saturday, August 11, 2012

That next place

Iata ce fiori ma trec simbata seara...impletind amintiri cu sperante, imi aduc aminte cum imi spuneai ca doar iubirea de Dumnezeu e vesnica, e fara primejdie si durere...dar vreau sa cred ca That Next Place..poate fi si aici pe pamint, stiu ca nu e vesnic, dar stiu ca nu e utopie mai ales cind prin oscioarele mele vibreaza melodia asta atit de altruistic...

Apoi mi-a venit o alta amintire...eram in Scoala de Arte, Straseni, exersind la pian la etajul 2 in cabinetul 202...unde de obicei exersau vioristii...cind pe neasteptate, intrase un domn, de vreo 40 de ani.. s-a prezentat ca profesor de flaut dintr-o alta localitate. Nu il cunosteam, nu ma cunostea...dar mi-a spus ca muzica este unica dovada ca raiul exista...si uneori il poate vizualiza. Eu l-am crezut nebun. Dar acum, acum am si eu aceeasi religie...cred in Dumnezeu, cred in rai, si cred in muzica.

Multumesc pentru melodie, G.




1 comment:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=Y1hcc1QvM2Q

    ReplyDelete