Wednesday, August 22, 2012

Emoţii de veghe

De asta eu nu cred în soartă, căci sunt zile în care poţi lua decizii ce sfîşie cărarea vieţii în multe pîrtii. Şi eu pot alege să merg în răspăr pe oricare din ele, eu pot decide.

Ştiu că mîine va fi dezlegare. Dar azi simt cum gîndurile mi se zdrunciună bezmetic în cap, le simt şi mă dor..mă doare fiecare din ele. Ştiu că la noapte voi scrîşni dinţii, aş putea să am nevoie de paracetamol...

De cîtva timp am înţeles de ce femeile deprimate se îngraşă. Sunt năpădită de o tumoare de gînduri ce mi se bagă precum furnicile în toate măruntaiele minţilor...pînă în gîtlej de unde răsar lacrimile..şi..m-am prins înfulecănd pîna la sufocare încercînd să le astup..gîndurile...să nu mai scormonească prin toată fiinţa mea...e ca şi cum ai striga la cineva înfuriată...

Mîine e ziua cînd gîndurile mele se vor linişti. Aproape toate îşi vor găsi mormînt...altele vor răsări tinere şi fragede..

2 comments:

  1. gindeste pozitiv si nu fi deprimata, de altfel te vei ingrasa.
    Va fi totul bine, vei vedea!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu mai semnăm? Eu voi fi bine, nici nu era vorba de asta. Asta a fost ieri.

      Delete