Tuesday, August 7, 2012

Ce a fost mai intii: porcul sau curva?

Le citesc acum pe Alice Nastase si Aurora Liceeanu in cartea-duet: "dincolo de bine, dincoace de rau"...E despre dragoste, casatorie, sex, copii, porci si curve. Sunt citeva capitole decojite foarte sentimental de Alice si penetrate psihologic de A. Liceeanu. Tind sa ciulesc urechea spre confesiunile Alicei despre viata ei...unde sinceritate ei te dezarmeaza: "Luata de val, tentata sa traiesc barbateste in lumea aceasta in care barbati par mult mai liberi si mai fericiti decit femeile, mi-am inselat de multe ori partenerii. Am cautat si alte senzatii. Am fugit de acasa pretinzind libertate. Am sarutat fara noima. Am inbratisat fara rost. Dar m-am intors, de fiecare data, spasita la cel pe care il iubeam."

unde curajul ei matern ei jeneaza: "Daca te hotarasti sa devii mama in ciuda nefericirii de a fi parasita, fara sa tii seama ca oprobriul lumii se va inflama, iar mama ta va adormi cu ochii rosii de plinsul rusinii invechite, trebuie sa fii pregatita de incercari nebanuite. Cind puiul tau va face bildibic in lichidul tau amniotic, denivelindu-ti burtica si facindu-te sa tresari din somn, s-ar putea sa-ti doresti sa fie cineva linga tine, care sa simta-n palma si inima lui aceeasi mirare fierbinte. Si ai sa te simti nedrept de singura. Cins ai sa vezi tati inlacrimati asteptindu-si odraslele in fata salii de nasteri, ai sa resimti durerea miraculoasa a venirii pe lume a copilului tau ca pe o pedeapsa pentru ca ai crezut prea mult in iubire. Si ai sa te simti condamnata pe veci la impietrirea inimii. Dar dincolo de toate acestea, ai sa inveti nemarginirea iubirii eterne, tinundu-ti copilul in brate. Ai sa fii pentru totdeauna mai puternica, pentru ca ai ales viata si nu moartea."

si revolta fata de porci: "-Stii de ce barbatii sunt porci? Pentru ca femeile, dar toate femeile sunt niste curve! mi-a spus cu convingere dramatica un domn cu trecut amoros zbuciumat si prezent intesat doar de amintiri si revolte. Si l-am contrazis, recunoscind ca toata viata mi-am dorit sa fiu curva. Dar m-a impiedicat mereu cite-un porc de barbat. De care m-am indragostit cu deznadejde fidela sau care m-a dezamagit atit de tare, incit convalescenta lunga de dupa intilnire m-a tinut departe de alte deznadejdi. Si n-am mai apucat, desi voiam..."


2 comments:

  1. Curva este o zdreanta sociala in cautare de "evenimente" productive, curva este o scroafa in cautare de navlegi si spatiu. Curva este o parasuta plimbacioasa, mincinoasa si nesimtita, o faptura labartzata, rupta, intodeauna pregatita pentru una mica si scurta, pentru "experiente" noi.

    ReplyDelete
  2. Da' eu cîte aş spune despre ele şi ei..ho-ho...dar nu merită..nici ele, nici ei...

    ReplyDelete