Tuesday, August 13, 2013

Ruga înainte de somn

îți mulțumesc că m-ai trezit. Îți multumesc pentru bătrînul soare care și azi și-a desprins pletele peste fereastra mea. Îți mulțumesc că a fost lumină și am putut discerne culori, și pentru faptul că am sărit din pat zveltă fără a simți vreun os, sau mușchi, sau nerv...îți mulțumesc pentru că nu m-am trezit de frig, nici de foame..și nu le-am simțiti nici în timpul zilei. Îți mulțumesc pentru că am mers la serviciu, și nu au căzut meteoriți, nici mașini nu au mers peste mine..îți mulțumesc pentru munca mea, și pentru oamenii frumoși din echipa mea, și pentru cina delicioasă, și pentru muzica pe care o pot asculta, uitînd că am auz și trebui să mă bucur de el. Și pentru că nu mi-ai trimis nicio veste rea și ai avut grijă de ai mei...îți mulțumesc pentru patul cald și somnul care va veni. Îți mulțumesc pentru ziua de azi și te rog...mai dă-mi una.


No comments:

Post a Comment