Thursday, August 15, 2013

Elevator pitch

Luasem liftul pentru a coborî la prînz. La etajul 5, cabina se oprise și intraseră 2 persoane. Ea era o șatenă, nu neapărat frumoasă, dar avea acea personalitate expresivă care înlănțuie privirea. El era bărbat. Bine, era simpatic. Prababil că mergeau la o înghetață căci cele din urmă cuvinte înainte de a intra în lift au fost:

"- And you were telling me that you don't eat cold...no ice-cream lady", a exclamat el plin de sine...cu acea nuață de flirt.
"- I want it re-ea-al cold", a spus-o ea coborînd tonalitate la ultimele cuvinte, trăgîndu-le senzual de vocale...

Eu am ridicat ochii spre ei și mi-am dat seamă că inevitabil prezența mea a fost notată (eram în lift pînă la urmă), dar prezența mea nu conta și nu stingherea pe nimeni.

Imediat ce ușile s-au închis ea își întoarse chipul spre el atît de aproape încît am crezut că va urma un sărut...dar glasul ei, senzual o milisecundă în urmă, se prefăcuse într-o secure:

- "I have at least three reasons to send you and your invitations straight to hell. 1. Your flirt on company chat is inappropriate and dissuasive. Assume your behavior is triggered by immense passion: reason #2 - you leave the company in one month for a better place in a different country. Assume I am a short-term girl: reason #3 - what an ass are you to hit on women whilst you are married and have a child at home."

Țzziinnn...ușile s-au deschis la parter.

"- You may want to take the stairs to go back into the office, unless you prefer to reflect on my speech over a co-o-ld ice-cream.", a spus ea.

El, buimac, sfîrtecat de tăișul ei...s-a cotilit din lift, parcă după o comoție...

Ea a apăsat etajul 5..și a urcat înapoi.

No comments:

Post a Comment