Wednesday, August 7, 2013

O zi

Bilanțul zilei..îmi plac zilele ordinare din care poți discerne clar evenimentele ei. Iar la sfîrșitul astfelor de zile, îmi place să mă gîndesc cum au început și a depăna mental firul lor...


1. M-am trezit la 5 pentru lecția de Hindi
2. La 6 echipată sportiv pășeam semeț spre sală
3. La 7 am avut un diagnostic sportiv
4. Micul meu dejun mult așteptat după o zi precendentă de post
5. Serviciul -  cea mai mare parte a zilei..spre sfîrșitul căreia mi s-a părut că am înțeles un pic mai mult cum se face Cumulative Foreign Currency Translation Adjustment..și un prînz vegetarian la localul meu preferat
6. După lucru am mers după produse alimentare, unde am găsit cerealele mele preferate din Londra după care tînjeam atît de mult: Jordans..
7. Revenită acasă...echipată cu șorțulețul meu preferat, m-am apucat să încerc să prepar ceva nou: Guacamole
8. După cină citesc Deepak Chopra ”Perfect Health”
9. Scriu pe blog
10. Îmi despachetez pianul...
11. Noapte bună...


4 comments: