Thursday, September 27, 2012

Charlie's Rhapsody

îşi trecuse arătătorul peste chipul lui alb-negru...alunecînd în toate încheieturile de diez. era întuneric în odaie. tălpile goale atingeau duşumeaua rece...pe care se culcase un fir de lună. respiraţia ei îngîna o nelinişte...el nu mai respira deloc...zăcea crispat sub atingerea ei prea lungă...Ea ridică şi a doua mînă agale pe care o plimbă pe tot corpul lui. în odaie intrau picuri de ploaia..ce se stîrnise parcă de atîta aşteptare. Plesnea liniştea între gleznele ei. Degetele ei se legănau ca lianele peste trupul lui încordat...apoi, arcuindu-şi gîtul deasupra lui, îl atinse cu părul lung peste toată coloana care se zburlise de fiori...şi închizînd ochii..se împlîntase în carnea lui..adînc, simţind buricul fiecărui deget...

va urma...

11 comments:

  1. I'm curious to know what you understood using google translate...:D

    ReplyDelete
  2. I saw the sensual touch of a women onto the man.

    ReplyDelete
  3. Rather close..but let's just say it is not a man..it is a piano instead.

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh nooooo, why, Irina??? that piano must be very... mmmm... lucky!

      Delete
  4. But you dont have the opportunity to treat the piano as the such right now.
    But that is ok with me as well.

    ReplyDelete
  5. intradevar e foarte sensual. Imi aduce aminte de unul din primele mele romane citie "Joc periculos in Sierra Leone"

    ReplyDelete
    Replies
    1. M-ai teleportat în biblioteca din incinta Şcolii de Arte..am plimbat şi eu prin mînă acea carte..dar nu ţin minte de am citit-o...

      Delete