Wednesday, October 14, 2009

Vela

azi nu mai vreau să priveghez pe proră,
nu vreau să fiu eu valul ce duce şi aduce...
spre maluri de la adîncimi
corabia făr' de ancoră.

azi nu mai pot lupta cu vînturi
asemeni pînzei care cică-i dirijorul,
am obosit să tot vîslesc a noastre doruri,
în albii ce revarsă-a lor amoruri în lumi străine, lumi-ecouri.

azi nu mai vreau să iscodesc în stele,
să strîmb din nas cînd vremea vrea să plouă
şi las' să plouă, poate măcar ploaia va spăla
a nostre cioburi rătăcite de busolă.

azi nu mai pot fi eu catargul,
furtunile în păr să-mi împletească
bucăţi de dor, picuri de-amor
şi zeci de amintiri din altă viaţă.

azi stau cuminte, şi sunt albastră
ca cerul ce de-asupra mea respiră
ca marea ce desubtul meu se joacă
ca ochii tăi...ce neclintiţi m-admiră.

şi stam aşa cuminţi pe maluri,
privind a noastre reflectări de mir
iar între noi o albie aleargă
şi zeci de clipe, zeci de fericiri.

8 comments:

  1. Ma bucura mult inceputurile tale. Sper sa-ti fie de bun augur. Incearca sa reduci utilizarea inversiilor pe cat e posibil. :)

    ReplyDelete
  2. Mulţumesc...ele vin uneori, cînd vreau să spun mai puţine...:). Mersi de sfat, voi încerca.;)

    ReplyDelete
  3. Uite ca scrii si tu poezii, de fapt nici nu e de mirare,la cite idei frumoase si vorbe alese traiesc in tine, ar fi pacat sa nu ne bucuram si noi (publicul tau fidel) de creatiile tale. Bravo si astept si altele!!!

    ReplyDelete
  4. @ Sunshine,

    eu simt că scriu " în cîrjă" cînd scriu în vers, recurg la el doar atunci cînd îmi vine să urlu fără a vă spune de ce. Poate am exagerat cu urletul..dar cam pe acolo e. :)

    ReplyDelete
  5. eu am să fiu laconic:
    whaw!

    ReplyDelete
  6. jimmy,

    aprecierea ta mă măguleşte, dar cred că ai vrut să-mi faci mai mult plăcut..eu simt o mişcare centrifugă incomodă, deranjantă cînd le citesc...mi se învîrte capul. E ca şi cum ai vrea s-o guşti şi dai cu lingură pe după ureche, cred că star77 a avut mare dreptate cînd a spus să renunţ la prea multe inversii..anume ele şi creează acest sentiment. Dar să ştii că îmi este foarte plăcut cînd mă lauzi..:)

    ReplyDelete