Thursday, October 22, 2009

AH1N1. Bioterorism?

Prin august cînd încă mai respiram prin Chişinău, auzisem la euronews o ştire despre răspîndirea AH1N1 în Italia:" Conform Min. Sănătaţii Italiei pînă la Anul Nou vor fi infectaţi de gripă porcină 40% din populaţie. Pentru a preveni pandemia se va vaccina în masă" ..Şi eu ce mă fac? Mă speriasem eu cu tot cu bagajele mele care se aşteptau împachetate. Am vreo 50% la sută şanse să dau ortul popii pe la iarnă dacă merg încolo nevaccinată - îmi ziceam. Dar peste cîteva zile mi-am luat inima şi bagajele în dinţi şi..Ciao, Italia!

Şi parcă toate bune şi frumoase, dar revin la subiect deoarece am primit un email interesant...patetic şi descurajator ca un spam, dar totuşi nu m-a lăsat indiferentă...pentru că nu l-am putut nega cu vehemenţă. Sunt aspecte care m-au alarmat..spuneţi-mi de e alarmă falsă.

E acuzaţia unei jurnaliste austriece
Jane Burgermeister aduse companiei farmaceutice Baxter care cică (nu am de unde şti) "confecţionează" vaccinuri menite să provoace genocid şi instaurarea a unui control unic de către New World Order (cred că aţi mai auzit de masoni). Explică dînsa cum. Deci,

Una la mînă, vaccinul conţine un virus foarte virulent care urmează să sufere mutaţii devenind mortal. (
Acum întrebarea mea: Cui naibii să-i trebuiască să nimicească 90% din populaţie? Companiilor farmaceutice? Nu prea convingător...Rockefeller-ilor? De ce?)

Doi la mînă, prin vaccin în organismul uman se vor introduce nano chipuri care ne vor controla orice mişcare..şi iată ordinea supremă. (
Chiar să fie atît de mici aceste chipuri încît să fie introduse prin seringă?).

Dna
Burgermeister a făcut multe apeluri în judecată şi a recurs chiar şi la FBI ca aceia să cerceteze cazul, să facă investigaţii. Toate dovezile că a corespondat cu şi a remis plîngerea la Consulatul USA din Austria le are pe site-ul ei:

http://www.theflucase.com/

Avertizările ei au stîrnit interes şi lumea se arată tot mai îngrijorată de subiect. Tot mai mulţi oameni refuză sa fie vaccinaţi.

Ideea e că atîta timp cît pandemia nu a fost declarată de gradul 6, oamenii sunt liberi să decidă dacă vor sau nu să administreze vaccinul. Alarmant e altceva, că odată ce pandemia e declarată de WHO (Organizaţia Internaţională a Sănătăţii) de ordinul 6 - controlul asupra situaţiei revine în totalitate WHO care conform prevederilor sale va impune pe orişicare să se vaccineze. Cine nu se va supune va fi obligat prin deschiderea unui dosar penal.

Această informaţie o prezintă însăşi doamna în următorul film:

http://dotsub.com/view/b0fb7146-8477-4851-910d-d68fc90b6f6d

Eu l-am privit în întregime şi v-am expus careva idei din el. Nu ştiu dacă să le cred, cel puţin nu trag concluzii dintr-o poziţie unilaterală doar, de asta aştept comentariile voastre şi informaţii care ar suplini, ar pune la îndoială sau ar discredita mesajul.

6 comments:

  1. Foarte interesant, nu exclud faptul ca poate fi adevarat ceea ce s-a scris insa imi pare totusi putin probabil. Eu stiu ca in general vacninurile nu sunt tocmai recomandate si exsita numeroase studii acre demonstreaza de la ineficienta acestora pina la numeroasele efecte adverse pe care le au asupra sanatatii.

    ReplyDelete
  2. @ Iulia Sîrghi,

    da, aşa e Iulia. Am privit multe emisiuni despre vaccinuri şi virusologie..şi speriat de "cît de bune sunt", părerile se bifurcă categoric. Ideea e că în cazul de faţă Baxter are o reputaţie deja pătată, depistîndu-se 72 kg de vaccacin anti gripa aviară, care s-au adeverit a fi " necalitative", contaminate de un virus mortal H5N1. Vaccinul nu a reuşit să fie răspîndit datorită faptului că cineva din personalul ceh, a depistat efectele letale ale acestui vaccin şi a făcut informaţia publică.

    Since Baxter is obliged to use BSL 3 (Biosafety Level 3) precautions in its laboratories when handling the H1N1 virus (classified as a biological agent, BSL3 or 4 under EU regulations), such safeguards are in place as would make accidental contamination of ordinary influenza material with the dangerous H1N1 virus impossible.

    mai multe pe:
    http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=newsarchive&sid=aTo3LbhcA75I

    http://theflucase.com/index.php?option=com_content&view=article&id=90%3Athe-baxterwho-case&catid=42%3Arokstories&lang=en

    ReplyDelete
  3. Multumesc mult pentru info. Ma uit neaparat. Chiar m-ai facut curioasa.

    ReplyDelete
  4. da, intradevar exista deja chipuri atat de mici ca sa fie injectate cu ajutorul seringii...in privinta ideii ca cei din umbra doresc ca sa ucida 90 la suta din populatia globului si-au exprimat opinia multi(ptr a putea controla lumea)....adevarul este undeva la mijloc,oricum multe lucruri stranii se intampla cu aparitia acestor virusuri de tot felul...

    ReplyDelete
  5. @ Anonymous,

    ai vreun link ref la chipuri?

    ReplyDelete
  6. da search pe google.ro si gasesti tot felul de info despre cipuri. chestia e sa nu te afecteze ceea ce vei citi in asa masura incat sa ti sa para ireal. vezi interviul cu rockfeller pe youtube(dai cautarea numelui - nu am un lick exact) si vei intelege de ce se vrea impus cipul. altceva - tema asta e atat de vasta incat nu incape untr-un articol sau comentariu. bafta in cercetari(eu deacu m-am cufundat in tema cu cap cu tot!) hai ca mai trec pe aici, cred ca incepi sa-mi placi!

    ReplyDelete