Thursday, October 15, 2009

Thomas Newman

Dacă în starea de concepere... (staţi să-mi imaginez cum ar fi asta) aş avea opţiunea să aleg ce formă să iau, atunci eu aş fi muzica lui Thomas Newman (sper mama mea să nu citească aceste rînduri :) , să vă cutremur sufleţelele la toţi cînd m-aţi asculta.

E aer muzica lui, un aer cu aripi care te infioară, te pompează cu emoţii, te smulge de lacrimi şi de inimă...ah, ce face muzica asta din mine!

Sunt sigură că l-aţi auzit chiar dacă numele nu vă pare cunoscut. El compune coloana sonoră pentru cele mai frumoase filme...Meet Joe Black, Wall-E, Road to Perdition, American Beauty, Revolutionary Road, etc.

Mmmm...

Haideţi să ascultăm ceva :)

8 comments:

  1. daca tot veni vorba de compozitori de ost-uti atunci sa stii ca pe ennio morricone sau ed. artemiev nu-i intrece nimeni. Este o parere pur subiectiva. Eu am fost pur si simplu zguduit de muzica din dr.zhivago unde vioara suna dintr-un Stradivari autentic. F mult mi-a placut si muzica din Babel - tema finala este absolut bestiala. Plus ceva folk rusesc, din ala de se intalneste mai rar, din filmul Свои.
    Acum am sansele ca in aceasta lista sa adaug si Thomas Newman. Sa vedem daca se lipeste de mine. -)
    oricum iti multumesc pt pont.

    ReplyDelete
  2. Ennio Morricone îmi place şi mie, dar nu am mai auzit nimic nou în repertoriul lui. Cît priveşte ed. artemiev - m-ai făcut curioasă. Acuşi îl ascult. Mersi pentru sugestii.

    P.S. la mine în playlist mai este ceva de newman dacă ţi-a plăcut piesa.

    ReplyDelete
  3. Paul Mauriat, James Last, Fausto Papetti si acelasi Ennio Morricone - preferatii mei. Pe www.lastfm.ru ai intrat vreodata?

    ReplyDelete
  4. Ce-i drept poti asculta pentru inceput treizeci de piese, apoi platesti abonament lunar daca vrei. Sau poti sa-ti faci un alt e-mail, alt cont si mai asculti 30 piese. Cel putin auzi nume noi, cautare google si ...:)

    ReplyDelete
  5. @ star77,

    de lastfm.ru nu am auzit, îl voi încerca, am multe poşte ;)
    dar ascult relaxfm.ru - e gratuit şi muzica e de-a dreptul relaxantă şi frumoasă.

    ReplyDelete
  6. Eu cu relaxfm imi adorm puiul si cred ca e unicul post de radio pe care pot sa-l ascult deseori, fara sa-mi dea dureri de cap. A-aa, uitasem de Richard Clayderman si Francis Goya. Si inca ceva: imi place mult piesa cu nr.7 din playlist (Until the last moment). Iar blogul tau mi se asociaza frumos cu nr.8 - ploaia. Nus' de ce...:)

    ReplyDelete
  7. @ star77,

    :)

    la piesa 7 autorul e Yanni. Dar dacă ascultaţi relaxfm, cred că informaţia asta o cunoaşteţi deja. :)

    Pe Clayderman îl am în toată regala lui colecţie. Ce bine că este muzică frumoasă pe lumea asta - eu nu ştiu cum aş fi trăit fără invenţia asta.

    ReplyDelete
  8. putem face schimb. -))
    pe artemiev ai f putine shanse sa-l gasesti pe net - nu e comercial sub nici o forma. eu am rupt o tastatura si 2 mouse pana am gasit ce cautam -). daca doresti - iti pot trimite pe mess sau casuta postala.
    Morricone e cam batran, saracul, sa mai scoata ceva nou - dar Chi Mai si ost din La Piovra pt mine sunt suficiente.
    oricm ai da dar - НА ВКУС И ЦВЕТ, ТОВАРИЩА НЕТ. -))

    ReplyDelete