Tuesday, January 20, 2015

săptămîna trecută

Post pentru Irina. Arhivă de amintiri.

de obicei, în zborul meu de duminică seară, cînd mă întorc acasă, şi sunt prea tîrzie pentru lectură şi prea somnoroasă pentru iPad, mă gîndesc. Mă gîndesc la săptămîna care s-a scurs pînă în ultimele clipe ale duminicii. Mă gîndesc la ce mi s-a întîmplat, la ce am făcut bine, la ce am făcut rău, la ce nu am făcut deloc...şi încep acest ritual printr-un joc pe care eu l-am numit "Jocul celor 5".

Jocul celor 5 amintiri absolut spontane, absolut aleatoare...pe care le voi purta cu mine în altă săptămînă.

Jocul celor 5.

Amintirea 1: Red lorry, yellow lorry...frămîntarea de limbă pe care am cîntat-o bîlbîit-o în Leicester Square.

Amintirea 2: Meal worms...seara în care am mîncat lăcuste şi viermi.

Amintirea 3: Your blood sample was hammered...Am primit un telefon de la spital:
- Am I speaking to Airina Croiter?
- Yes, you are. How can I help?
- I am xxx calling from the hospital yyy regarding your blood sample you gave yesterday.
I went white and silent.
- No, no, don't worry. It is nothing wrong with your blood, actually we do not know...because we do not have you sample anymore. It got destroyed..we had some constructions on site and a hammer went through your blood sample.

Amintirea 4: Avionul de carton...Turbulenţă în timpul zborului şi eu nu mă gîndesc la moarte, da' mă gîndesc la faptul că am pus o fotografie cu viermi pe facebook...şi să mor acum ar fi banal de tot...cel fel de ultim mesaj.... No drama...no dying :)

Amintirea 5: Streets smelling of weed...şi o prostituată în ochelari, care pentru o milisecundă mi se păruse a fi reflectarea mea în sticlă.

2 comments: