Tuesday, January 13, 2015

Irina's playlist

Ştiu că unora le place muzica pe care o decupez aici. De ceva timp, scurt de fapt, am început a o aduna într-o căpiţă pe youtube.

Dacă o vrea cineva, o puteţi găsi aici:

http://www.youtube.com/playlist?list=PL0nQeWneFwiLS3PpeiasmdiRcF1sEtLLR

Ruptă din rai, cum spun eu.


p.s. cîteva minute mai tîrziu, am încercat să fac un share pe facebook, şi nu am putut...am pus ce vrei pe facebook...poze, blog, mamă, tată, dar muzica asta nu o pot pune. Egoistă sau poate e simplu prea scumpă, prea trăită muzica asta. Să nu o ascultaţi cînd aveţi inima haihui, e o bucăţică din mine..nu'ş cum...Să o ascultaţi cînd sunteţi plini de dor, de linişte, de pace, de durere, de speranţă, de bunătate, de viaţă sau cînd le doriţi pe toate astea...

No comments:

Post a Comment