Tuesday, March 6, 2012

Rubrica noua: Etichetă

Azi voi deschide o mică rubricuţă pe blogul meu ce va fi dedicat bunelor maniere. De ceva timp am devenit pasionată de aceste coduri..poate pentru a evita situaţii jenante, poate pentru a deveni mai feminină..poate pentru că am vrut să devin mai simplă.Eticheta nu e un accesariu snob, sau cel puţin eticheta despre care voi scrie eu...consider că toate regulile au un temei, un motiv şi sunt logice...acelaşi pahar pe care îl ţii de picior şi nu de bol - o regulă ce nu a fost inventată de dragul etichetei, ci pentru a evita ca vinul să se încălzească. E un exemplu, pentru a vă demonstra că e utilă, practică..nu doar elegantă.

Azi nu voi scrie specific..e tîrziu.

1 comment:

  1. wow, n-am stiut asta despre regula cu vinul, asteptam sfaturi practice.. si elegante!!! ;)

    ReplyDelete