Tuesday, March 6, 2012

Biletul

Am intrat în mica odaiţă plină cu imprimante răsucind toate foile din "tray" pentru a da de avioanele mele..cînd am zărit copia unui bilet: March 9th - SNN - LAX...$382. Poate pentru că era dimineaţă şi mai domnea somnul în mine, dar am înlemnit peste bilet. Am început să-l citesc neruşinat..şi apoi ce poţi citi într-un bilet de avion? Căutm ceva..încă e neclar pentru mine ce anume căutam să găsesc scris pe acea pagină..în care mă proptisem cu 2 mîini, cuvintele căreia le citeam cu lăcomie precum citeşti ultimele 10 pagini dintr-un roman. Am stas aşa vreo 2 minute pline, pînă cîn zvîcnise bunul simţ în mine..şi am lăsat biletul jos...cu părere de rău.

Aveam o dorinţă neîntemeiată să-l fur...apoi am alergat în buzunar după telefon pentru a-l fotografia măcar..ce prostie...

Mi-am dat seama că lumea vine şi iese..iar eu tot acolo neclintită stau, fericită că nu a venit nimeni după bilet...

Într-un final a trebuit să plec..să mă despart de nebunia mea precum m-aş despărţi de o dragoste neîmplinită, de o speranţă ce nu i-au fost date aripi...de un bilet de avion ce nu avea un nume scris pe el..

7 comments:

  1. Your world becomes a happier place to live in the moment you, with conviction, declare it to be.

    ReplyDelete
  2. Why don't you write in English?

    ReplyDelete
  3. Why don't you comment in Romanian?

    ReplyDelete
  4. I don't speak Romanian. Can I add you on Skype to avoid messing up your blog?

    http://www.youtube.com/watch?v=ISHvdp444o0&feature=fvst

    ReplyDelete
  5. ai crezut ca e surpriza pentru ziua ta? (Jenica)

    ReplyDelete
  6. Anonymous -

    thanks for the song.

    Jenelu -

    m-ai umplut de caldura cu email-ul e azi dimineata! Nu, puiu..nu am crezut ca e vreo surpriza pentru mine, dar mi-as fi dorit-o mult...

    ReplyDelete