Saturday, March 3, 2012

Linger

Cred că toţi am avut vremuri cînd eram mici şi ne visam mari, ne visam importanţi, răsfăţaţi, fericiţi...sau altcumva, dar visam că va fi mai bine decît ne e...şi eu visam...mai ales cînd ascultam acest cîntec de Cranberries..închideam ochii naivi şi ma vedeam pe pîntecul unui munte spiralat, zburînd într-un decapotabil...de una singura, desigur la volan..purtînd cu mine o droaie de gînduri pe care le căţăram pe munte..de unde să le fac vînt ...şi să rămîn doar eu cu vîntul, iar sub ochii mei să doarmă Pacificul..


Asta visam demult...Forward --> -->--> vzzzzzzz....

Acum sunt în oraşul unde s-a născut Cranberries..conduc o Toyota..cu chiu cu Vai...am în cap o mie de gînduri " Doamne, păzeşte-mă...pe mine şi pe toţi cei ce trec pe alături de mine.."..iar în loc de ocean..am un rîu..

:)

2 comments:

  1. DRIVE SAFELY! STOP WHEN YOU ARE NOT SURE.

    ReplyDelete
  2. There is no need to stop..I usually stall..:)

    ReplyDelete