Monday, June 6, 2011

YESSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!

Nu ştiu de ce îmi exprim bucuria prin "yes". Mă  gîndeam să scriu " FREEDOM" sau "Şampanie", dar "yes" a fost primul meu cuvînt după ce am închis telefonul...şi un salt atletic în braţele  unui om ce se găsea lîngă mine în acea clipă.

Ce simt? Simt..un fel de libertate, simt că unul din nervii mei s-a dezcordat..cel pecuniar. Simt că viaţa mea va începe altundeva, altfel...voi avea acelaşi tumult, dar de altă culoare, de altă intensitate..o intensitate ce nu vreau să ştie de frîne. Voi fi preocupată, dar preocupările mele de acum încolo vor fi altfel.

La orizontul meu apare o cărare pe care o voiam demult, pe care o caut de 3 ani...deseori grei. Acum cînd această cărare finalmente mi se descoperă...simt că vreau să o rup la fugă..să sar precum Tarzan..cu paşi tari, cu paşi mari..într-un viitor ce va fi deja altfel.

O pagină nouă.

Şampanie la toti!!!!

7 comments:

  1. s-poate mie bayles :P?

    PS:Felicitări!!!

    ReplyDelete
  2. bravo, Irinel , bine ca ai reushit

    ReplyDelete
  3. nu stiu despre ce-i vorba exact, dar imi place starea ta de spirit!!!

    ReplyDelete
  4. :* ahhh cit de expresiv... citesc si te vad! mii dor...

    ReplyDelete