Friday, June 24, 2011

decizii

Recent am privit un film foarte fantastic The Adjustment Bureau. A fost un moment cind  Matt Damon este in fata unei decizii bestiale..si atunci mi-am zis ca tot ce am decis eu vreodata in viata asta e puf de rata. Dar cum nu ar fi, cind vine vorba despre decizii ce tin de vietile noastre mici, ele (deciziile) devin dintr-odata toate mari, cruciale, pe viata si pe moarte...

Mie nu imi plac deciziile...dar ele nu asteapta de multe ori..si aminatul unei decizii este in sine decizia de a amina, de multe ori una foarte nereusita..

De asta, atunci cind nu stiu care e decizia cea mai buna, ma gindesc simplu: care e decizia cea ma corecta...decizia pe care as lua daca as sti ca sunt in fata mortii, atunci cind nu mai exista...nimic din ce mi-ar permite sa iau o decizie stingace.

A, da..priviti filmul..

5 comments:

  1. foarte fantastic???

    ReplyDelete
  2. da, exact asa

    irina

    ReplyDelete
  3. wow, un film foarte super, m-a facut sa radiez de fericire la sfirsit, de parca eram eu "David"... apreciez!!! merci pentru sugestie!!!

    ReplyDelete
  4. intrigant, sper sa-l gasesc pe net. thanks!

    ReplyDelete
  5. A, da..priviti filmul...
    A, da.. filmul la care am adormit..

    hahaha ;D

    ReplyDelete