Friday, December 31, 2010

Ultimele ore de decembrie



Ultimele zile decembrine..


Anul ăsta decembrie m-a scutit de strofoleli de imunitate, m-a lăsat de sufletul meu, cu Piazzola, cu Rieu..cu alţii. M-a lăsat să frîng de una singură mănunchiul ăsta de zile ce au mai rămas. Am tradiţii de decembrie...să arunc cosmetici pe capete, haine ce îmi par mici, vechi sau nepotrivite stilului meu ce nu există încă bine definit. Să răscolesc rafturile cu cărţi şi acte, şi una cîte una să strîng în pumn hîrtii şi să le fac vînt pe podeaua populată. Să îmi dau datoriile. Nu vă datorez nimic? Să şterg tot haosul de pe desktop...să fac noi mape în care vor trăi fişierele din acest an. Să scriu pe blog tot ce nu aş vrea să scriu în 2011. Să scriu scrisori...de suflet bun şi să le trimit prin poştă către cei dragi. Să scriu scrisori de suflet nebun şi să le trimit la adrese “greşite”...sau să mi le trimit tot mie. Să fac băi...nu duş, ci bai...cu sare şi cafea. Să mă privesc ca pe o floare în octombrie şi să decid cum să mă sculptez în 2011. Apoi îmi mai place să fac felicitări alla Dumitriţa, şi să mă gîndesc ce cadou i-ar plăcea mamei.


Îmi place să scotocesc toate ungherele...să arunc tot ce nu-mi mai aparţine...să las gol, dar un gol ce va fi găzduit de alte începuturi...să ascult muzică şi să şterg fotografii în care nu sunt frumoasă...

4 comments:

  1. :* da mie nu imi place sa fac bai :)

    ReplyDelete
  2. ...cam aşa e şi la mine, cel puţin teoretic. cred că asta e cool/corect...

    ReplyDelete
  3. mai ales ordinea prin hirtii si desktop practic si eu nu doar sf de decembrie dar la sf de sesiune, iar ce dorinte mi am implinit si ce am de facut in anul urmator e exclusiv pt decembrie :)
    Frumos!!!
    Nadia

    ReplyDelete
  4. Foarte placut sa stiu ca ma vizitezi, Nadius!

    ReplyDelete