Thursday, December 30, 2010

Cum m-aţi găsit în 2010 sau Google search şi Gînduri desculţe


Anul ăsta m-aţi găsit tradiţional...de cele mai multe ori după nume sau numele blogului pe care l-aţi introdus în Google. Dar sunt şi intrări hazlii, preocupante chiar..vreţi să le vedem?
Mulţi s-au cotilit la mine pe blog căutînd filme ( Hachiko, Desert flower, Kavkazkaia plenita despre ultima chiar nu am scris), cărţi ( Cîntătoarele din mărăcini, The lost symbol, Barbatul si moda) şi poezii deStănescu (hmmm...nu îmi aduc aminte să fi pus versuri de-ale lui). “Cît ne trăiesc bunicii, suntem copii”. Eu nu am nici în mînecă, nici în guler cu acest eseu nimic...dar multă lume a poposit pe blogul meu căutîndu-l. Tre’ să fie frumos...cel puţin denumirea inspiră. Smilicuri– da, am un postişor despre mascote. De 7 ori cuiva i-au plăcut pozele mele “I miss you”. Îmi plac şi mie pozele, păcat că nu am aparat de fotografiat...mi-aş tapeta şi eu blogul ca soacra mică cu mici plăceri de peste zi. Tumoare pe limbă – post despre bîrfe, unul dintre preferatele mele. Mulţi fiind plini de gînduri, vrînd-nevrînd...i-a adus google la mine.
Acum urmează rubrica VEDETE:
1) Natta Munteanu ( Nati, anul ăsta de 4 ori a scris lumea numele tău şi-a ajuns la mine pe blog. Mi se pare că ai lăsat vreun comentariu pe undeva...)
2) Fluturash999 ( Dumitrelu, te caută lumea! Lume, intraţi pe facebook, găsiţi mai multe detalii acolo decît gleznele-i de pe blog).
3) Iulia Sîrghi ( De azi înainte scrieţi Sîrghi-Zolotco! Casă de piatră Iulia şi Eugen!)
4) KarenaKryptis( are fata blog, mergeţi direct, nu înconjuraţiJ)
5) Alice Năstase
6) Elena Corotas ( Cine e?)
7) Lisnic Andrei ( Cine e?)
8) Nadia Onofras
9) Rodelush
10) Slavic Dragovtev ( Uite că şi pe tine te-au găsit..)
11) Simona Catrina
12) La Cafeaua
13) Pavel Turcu ( No way!)
Imprecaţii:
1) Bulsit
2) Filme cu femei care ling barbati ( textul a fost modificat)
Preocupări (stranii):
1) Dacă dormi desculţ( cred că nu se întîmplă nimic rău)
2) Cumatrism
3) Frumuseţe
4) Mîini galbene (uffa..)
5) Irina cu cercei (Irina e sempre cu cercei)
6) Tu esti taina noastra (Sunt flatată, dar cred că nu sunt eu)
7) A vorbi corect în limba rusă ( Ooo, aici chiar nu vă pot ajuta..eu mă încreţesc la ce corect vorbesc rusa)
8) Ani bani richi fachi ( Copii, eu scriu uneori aberaţii, căutaţi alte bloguri)
9) Basica limba ( Uhh..sper că e la figurat, altrimenti...tre’ să doară tare) sau Bubiţa care se rupe pe limbă (fuu, ce mă doare..)
10) Bate cineva la poartă ( ar putea fi castanul...)
11) Calviţie ( miine galbene, calvitie...cineva moare la mine pe blog...vreun post cred)
12) Carti rekomandate pentru copii de 13 si 14 ani (Mmmm...mmmm...eu citeam ciulendre pe atunci)
13) Ce faci cind bebelusul plinge intruna (La mine pe blog sigur nu se intra... de fapt...puneţi nişte muzică de la mine din playlist ;)
14) Ce sunt gindurile (Eu nu ştiu.)
15) Cea mai mare dorinţă de îndeplinit (Fiţi mai originali, nu le căutaţi la mine pe blog, eu le am pe ale mele..şi ce folos că-s mari dacă nu se îndeplinesc).
16) Cel mai fericit om ( Sunt eu!..în anumite zile).
17) Cercel pe toată urechea ( Eu de astea nu am, eu port doar pe lob).
18) Ci mai uriti ciini ( Blogul meu nu hamăie, cîini nu găsiţi..un ceai ceva?)
19) Cît de mult o iubesti gînduri (Dacă o iubeşti, ap’ nu căuta pe google răspunsuri)
20) Cîţi ani trăieşte un om raţional ( Cred cp mai puţini decît unul iraţional...mamă ce preocupări există pe lumea asta)
21) Complemente domnisoarei in versuri ( Esti sigur ca complemente cauti? De fapt poate fata vrea să facă o lecţie de gramatică..romantică)
22) Consînzene (Puţine poveşti ai citit...sau poate eu puţine am citit...de cosînzene nu am dat).
23) Coptura sub unghie ( Nuş’ să rîd..dar imaginea nu e foarte delicioasă).
24) Cum îţi apropii amantul (Fetele, hai nu la mine pe blog, bine? Să zicem că nu se discută aşa teme în public).
25) Cum să descopăr ce-mi place (Eu tot asta mă întreb).
26) Cum să îţi desfeţi iubitul (Eu tre’ să încep să scriu despre asta, văd că are priză).
27) Cuvinte care sclipesc (Mă bucur că le-aţi găsit la mine pe blog)
28) De ce plînge un copil la un an si 2 luni..( Mergeţi la medic vă rog)
29) De găsit tesst citi copii poti avea ( Lool)
30) Femei desculte (Frumoasă imagine)
31) Despre gindurile femeii ( Eeeee...aici e slut)
32) Dragoste interzisă la preot
33) Eh gînduri (ehh..gînduri)
34) Femei desculte in ploaie sau femei desculte pe drum (cineva are nişte imaginaţii erotice...)
35) Ginduri care ma apasa
36) Imi simt limba grea ce sa fac ( Umm..oare e grav?)
37) In care domenii ale vietii se poate vedea cit cinstec pe parintii mei
38) In cit suntem azi (Cineva e tare pierdut daca intreaba de google)
39) M-au privit cindva doi ochi (Cam puţini...)
40) Ma intrebam daca mai sunt la moda scrisorile de dragoste ( Eu zic ca da!)
41) Macara pentru a ridica batrini ( Tu poate căutai Cana cu apă?)
42) Maracini intre dinti (Aveţi grijă ce mîncaţi...mai ales acum de sărbători...)
43) Paduchi de capre ( Eu nu am...nici pe blog.)
44) Pistolete de colorat
45) Plosnite de pat amorteli ( Doamne, da ce-i asta..de parcă ar fi un blog dedicat insectelor!)
46) Unde sunt cele mai frumoase femei din lume
47) Vise – cal muscindu-ma de mina(Eu m-as teme a doua zi)
48) Fete desculte si baieti de tot
Fără categorie, dar haioase:
1) Buna J eu sunt 1 om fericit ( Bravo, mai intră pe la mine...uneori şi eu sunt fericită)
2) Cititoarele din mărăcini( Hahaha...asta chiar mă face să rîd..hahaha)
3) Despre bostani (Eu şi despre bostani am scris???)
4) Emoticoane rare rău (arătaţi-mi şi mie unul)
5) Film de epoca în care ea poartă doar rochii gri (E greu să găseşti un film după aşa criterii)
6) Funny un mosneag beat
7) I-mi iubesc limba materna (Mă îndoiesc)
8) Imi iubesc limba? (Sper că da)
9) Lilica naste ( Latca!)
10) Timpul croitor
Nu intraţi la mine pe blog în stare de ebrietate!
1) Amurt politie
2) Cum se făcea irina de la asia la par (Aaa?)
3) Ghinduri
4) La multi ani pistoleta
Şi multe-multe-multe altele...să ştiţi că mă bucur cînd vă aduce valul la mine din orice motive (aproape din orice motive). Sper că în 2011 veţi avea mai puţine preocupări..
Un an nou frumos!

3 comments: