Tuesday, December 28, 2010

Clubul Moş Crăciunilor

Am o idee. O împărtăşesc cu voi căci poate cineva cu mai mult suflet şi bani ar putea-o realiza...zic să facem un Club al Moş Crăciunilor din Moldova! Care ar fi un fond de iniţiativă, cu bani din buzunar. Un club care s-ar întruni în prag de sărbători pentru a răspunde la un teanc de scrisori.
Ne-am aduna o dată în an...pentru un manunchi de zile în decembrie să deschidem scrisori de la copilaşi...care mai cred în magie şi au dorinţe realizabile..

.Am sta toţi grămăjoară aplecaţi peste scrisul lor şăgalnic, şi am rîde cu poftă şi suflet cînd le-am citi gîndurile...apoi am pune mîna la mîna, şi cont la cont, sponsorizare la sponsorizare şi am băga şi Poşta Moldovei la tîrg pentru a ne duce cadourile şi scrisorile..

eh, Doamne, cînd am să ajung să şi fac toate astea...sper să ajung.

Vă urez tuturor un An Nou magic, cu Moş Crăciuni, cu globuri de iubire şi bunătate în inimile voastre...

1 comment:

  1. Si tie un An Nou frumos!!! Eu sunt de acord cu scrisorile :P

    ReplyDelete