Tuesday, August 31, 2010

"Simple Steps to Total Health" by Andreas Moritz and John Hornecker


Augustul din acest an m-a întîmpinat cu un dulap plin de cărţi pregătit de mama pentru mine. Nu reuşisem să le ating pe toate, ditamai citit. Multe le-am început şi uitat pe chezlong pe-afară, altele le-am mîngîiat curios şi programat pentru alte vacanţe. Şi doar cîteva citit.

Eu sunt o carnivoră. Dacă nu manînc cărniţă la masă, ap eu nu am mîncat în acea zi deloc. Cărţulica asta mi-a trezit aşa un dezgust argumentat faţă de carne...încît mai că mă vegetarizez, staţi să bat în lemn. Nu v-aţi întrebat niciodată de ce bem lapte de vacă, dar nu bem de pisică sau cîine? Cît de dăunătoare sunt microundele? Ceasul biologic al organismului si multe altele..

Un ghid nutriţionist. Simplu, argumentat, cu multe exemple şi date. Recomand celor preocupaţi de o alimentaţie sănătoasă.

P.S. Eu am citit-o în rusă, fu cumpărată de la tarabele de cărţi din Chişinău de lîngă teatrul Cehov. În rusă se numeşte : "удивительное очищение организма". Mai multe despre autor puteţi vedea aici:
http://en.wikipedia.org/wiki/Andreas_Moritz

3 comments:

  1. ...am înţeles – cu cât înaintezi în vârstă, cu atât mai mult eşti preocupat de această problemă – problema mneam-mneam-ului. fără să-mi fi pus în plan, mi-am dat seama că şi eu am trecut mai mult la "iarbă verde", chiar într-o zi am mâncat atât de multe perje şi patlagele, că apoi am fost de vreo trei ori la toaletă – uf, şi mai era şi un concert în ziua aceea :-@. pot să mă laud că la mine la bucătărie stau trei sacoşe, una cu mere, alta cu prune, şi alta cu corji de harbuz (am uitat să le arunc:-), a da şi mai am un harbuz pe raftul de jos al frigiderului. lumea zice că e spre bine asta – de aceea renunţ şi eu la carne, căci cum cum spune şi directorul meu: carnea aşa di greu se digeră, încât, stând în stomac, reuşeşte şi să se împute...

    PS. ...Referitor la lapte de pisică sau vacă? gusturile nu se discută :-D

    ReplyDelete
  2. jimmy, da citi ani ai? lol..tu pari ff preocupat :)

    ReplyDelete