Friday, August 20, 2010

Bărbatul şi Moda


Şi totuşi mi-am cumpărat-o. Mă lăsase tînjind vreo 2 zile în urmă...cu gîndul la ea. La început mi-am zis că o găsesc pe net, pe vreun torrent, găsesc vreo versiune engleză chiar dacă nu întocmai, dar similară, cu aceleaşi tematici.

Demult voiam să învăţ despre curente, stiluri în artă...pentru a mă simţi bine cînd păşesc pragul unui muzeu, pentru a putea contempla..cu înţeles picturi. Ei bine, nu despre asta e cartea mea.

E despre modă şi bărbaţi, despre evoluţia costumului prin timp, despre metamorfoza guleraşelor, manşetelor, pălăriilor, despre amprenta marilor creatori de modă...

e cu desene cartea :). Mă simt ca un copil. O citesc cu o sete şi curiozitate improprie mie - eu urîtor al modei. E foarte feminină cartea deşi e destinată sexului tare şi unul dintre autori e Ovidiu Buta.

"Bărbatul şi Moda" de Adina Nanu şi Ovidiu Buta.

5 comments:

  1. pui prea mare pret pe Moda - altfel n-ar fi cu litera mare, nu?
    daca gasesti acolo ceva interesant, sa ne spui si noua caci cred ca e ... musai de-o povestioara. -)))))

    ReplyDelete
  2. da, pun pret mare pe moda, vezi ca si pe tine tot mare il pun, Atra :).

    Cred ca nu am incotro, vin eu cu povestioare daca tu nu mai zici nimic.

    ReplyDelete
  3. o secat cornul abundentei si nu mai am de unde le lua, asa ca esti binevenita sa preiei stafeta.
    apropos, stii ce spun unii ca este MODA? este calea de iesire a celor care nu au incredere in propriul simt. -)) (nu e neaparat sa fim de acord cu aceasta definitie -D)

    ReplyDelete
  4. eu sunt de acord, atra..si mai sunt si de acord ca moda creeaza necesitati in mod artificial..vezi ca eu nu sunt interesata de tendinte, ci de istoricul lor...cum au evoluat in depedenta de tara, evenimente, clima, personalitati.

    p.s. miine iti fac o vizita :)

    ReplyDelete
  5. e mai mult decit moda in cartea asta, decit evolutia vestimentara. E de asemenea scris despre parfumuri, nuantele lor, istoria lor, specificul lor, despre muzica si dans si respectiv costumul cele acompaniaza...despre metrosexuali si retrosexuali. E un fel de enciclopedie cartulica asta. De la 1 la 10, 10 fiind maxim, eu ii pun un 9 tare bun.

    ReplyDelete