Friday, August 13, 2010

Cele mai frumoase femei


Deseori am pus sau am răspuns la întrebarea: ce fel de femei îţi plac? (Iar sună homo). Reformulez. Care este idealul frumuseţei feminine? Şi eu aveam un răspuns clar şi exact: brunetă, păr lung, chip blînd, zîmbet larg cu tot cu gingii şi multe alte atribute.

Azi, şi de ceva timp încoace, mi-am schimbat viziunea, am un alt ideal.

E cea mai feminină, poartă rochiţe cu talii înalte şi uneori colănaşe cu fundiţe, se mişcă lent, e plină de viaţă, adică vieţi, e de o bunătate dumnezeiască ce i se citeşte pe chip, iar chipul radiază...e fericită! E însărcinată!

Şi nu le înţeleg! Jur că nu le înţeleg cînd se consideră urîte, grase şi umflate. De ce privesc burtica ca pe o inflamaţie cînd anume burta le face extrem de senzuale! Şi nu e vorba de metafore..eu le găsesc incitante cu burticile lor bogate, purtînd dragoste şi viaţă înlăuntrul lor.

Sunt cele mai frumoase purtîndu-şi mîinile fin peste trup în mîngîieri. Ele nu-şi văd zîmbetul dăruit florilor şi ierbii, ele nu îşi aud vocea maternă ce le creşte din plămîni...ochii ce rîd, pînă şi oboseala lor e una atît de smerită, de îngrijorată, de cuminte...

ele sunt mame.

9 comments:

  1. Frumos articol si poza e superba! :)

    ReplyDelete
  2. Femeile care port sub inima un copilas sunt forma extrema de frumusete umana. Linia rotungita a taliei, mersul lent, chipul languros, orice e femeie frumoasa ca o regina in acele 9 luni in care se produce aceasta minune. Si poate o sa sune homo :) dar am dorinta aproape nestapinta sa mingii burtica, sa simt cu buricile degetelor cum bate acolo o inimioara. Frumoasa postare.

    ReplyDelete
  3. Femeile insarcinate au o sclipire speciala in ochi, o aura ce le inconjoara, k siguranta sunt cele mai frumoase femei din lume!

    ReplyDelete
  4. ...la noi în md, am întâlnit şi fete însărcinate nu dintre cele mai fericite, prin urmare, nefrumoase. cu una mă întâlnesc în fiecare dimineaţa în maxi-taxi, o fată cărei lumea îi propune să se aşeze, iar ea nu acceptă...

    ReplyDelete
  5. și eu sunt de acord că femeile însărcinate sunt cele mai frumoase, cele mai senzuale, cele mai gingașe, cele mai feminine!!!!

    ReplyDelete
  6. djimmy,

    nefericirea are naframa ei..sper ca lucrurile se vor schimba dupa ce va da viata

    sweety,
    Mersi de vizita, sweety.

    ReplyDelete