Sunday, November 15, 2009

Pe picioruşe :)

Nu am scris demult. Am avut momente cînd mă înfricoşasem...îmi părea că nu-mi mai iubesc blogul, că mă plictisesem de el şi urmează o spovedanie ruşinoasă.

Huuu, a fost doar temperatură! Aşa un gînd tîmpit poate veni doar într-o căpăţină fierbinte! Sunt bine eu, parcă e bine şi blogul. Un pic părăginit şi uitat, dar eu am avut de suferit mai mult ca dînsul oricum. :)

Aşa am eu o tradiţie, una alta - nu cea de vineri, să-mi adun toate bolile în noiembrie. Nu ştiu ce fac, că parcă nu am semnat niciun contract cu ele, nu am jurat strîmb pe dînsele, dar îmi vin toate la grămăda tocmai atunci şi fluturînd cu arătătorul parcă mi-ar spune: " Stai, draga lelii, că dacă eşti tînără nu înseamnă că nu-ţi fac şi eu o vizită! Aşa...una şi bună în noiembrie!"

Ei, bine, este şi partea bună a anului pînă la urmă. Şi apoi, îmi place acest orar, îl am pe decembrie să mă aduc în ordine ca să intru sănătoşică în noul an.

Mda, am ales şi eu temă de revenire pe blog...

Multă sănătate la toată lumea! Ne mai auzim. :)

15 comments:

  1. Bun venit. Chiar iti simteam lipsa. Astemptam o revenire cit mai spectaculoasa, cu ceva nou si inedit.

    P.S. Multa sanatate tie,cu o cana de ceai cu lamiie. :):*

    ReplyDelete
  2. La mine traditia e rezervata pt Craciun. In fiecare an, cu aceeasi febra. Apare si trece tot din senin. O fi din cauza anxietatii in preajma sarbatorilor? Bine ca ti-ai revenit. :)

    ReplyDelete
  3. @ Sunshine,

    Mersi mult, elisorule. Mi-ai dat povară grea pentru convalescenţa mea..ceva spectaculos şi inedit..ce să fie asta oare? :) Mă gîndesc eu între timp.

    Să ai şi tu grijă de tine :)

    @ star77,

    Mulţumesc!

    pe care-l sărbătoriţi? Mi se face atît de cald pe suflet cînd mă gîndesc la Crăciun..din păcate la mine..e bifurcată fericirea asta caldă, între 7 şi 25, între religie şi modern.

    Febră de anxietate? Ştiu că orice febră e urîtă, dar asta cel puţin sună bine şi are o cauză nobilă :). Oricum, mai bine cred că e fără dînsa. :)

    ReplyDelete
  4. Mda, bună temă de revenire pe blog.. :D Succese mai răsfiesc paginile să văd ce ai mai scris :)

    ReplyDelete
  5. Radule,

    ce vrei de la un om care abia de şi-a pus minţile la rece :)

    Hai mai plimbă-te, sper să te poticneşti de ceva..bun. :)

    ReplyDelete
  6. NA CA AM LASAT SHI EU UN COMENTARIU.

    ReplyDelete
  7. Mai scrie.
    Nu lasa sa se astearna praful peste bloguletul tau.

    ReplyDelete
  8. O voi face neapărat, mă motivează faptul că mă îndemnaţi. :)

    Mulţumesc.

    ReplyDelete
  9. "Mersi mult, elisorule. Mi-ai dat povară grea pentru convalescenţa mea..ceva spectaculos şi inedit..ce să fie asta oare? :) Mă gîndesc eu între timp." Irinus, poate partea III la domnisoara S, ce zici???

    P.S: bine ai revenit, mi se facuse dor deja...

    ReplyDelete
  10. Bine ca ai prezentat concediul medical blogosferei..:)) Bine ai revenit!!

    ReplyDelete
  11. 25, desigur. Iulia are dreptate, partea a III n-ar strica nimanui. :)

    ReplyDelete
  12. da, cred că ea va fi următoarea, sărmănica. :)

    GMX,

    acum mi-am dat seamă că chiar aşa ar fi trebuit să denumesc postul ;)

    ReplyDelete