Tuesday, September 23, 2014

Pe urmele lui Prof. Langdon în Florenţa - cine vine cu mine?

Cine merge cu mine în Florenţa? Cine va fi citit pînă atunci "Inferno" de Dan Brown...

Am o sugestie pentru toţi cei care l-au cunoscut sau vor sa îl cunoască pe profesorul de simbolistică de la Harvard, care printr-o fericită nenoricire ajunge să se aventureze în Florenţa în descifrarea unui mesaj plin de simboluri, evident. În drumul protagonistului, autorul descoperă cititorului frumoasa Florenţa, plin intemediul lui Dante, Vasari, Brunelleschi, etc., oscilînd de la literatură, la pictură, sculptură, arhitectură...şi desigur suspansul poveştii per se.

Eu am citit cartea mai demult şi visam demult să o "urmez", astfel învăţînd oraşul prin seva romanului. Apoi, cu toate schimbările vieţii mele ce au urmat, am parcat ideea pentru ceva timp.




Duminică am revenit din Florenţa. Desigur ca timpul mi-a înceţoşat amintirea cărţii. Şi apoi, vizitînd-o pentru prima oară într-un pas "turistic", am descoperit-o leneş, în voie, fără peripeţii.

Dar eu vreau peripeţii, şi nu le vreau de una singură. De asta propun pritenilor mei prezenţi şi viitori să facem o călătorie în Florenţa, înarmaţi toţi cu cîte o carte...pentru un weekend ce nu va fi unul obişnuit.

Eu îmi propun să recitesc cartea, începînd cu 15 Octombrie, creînd o hartă pe baza lecturii. Nu îmi aduc aminte în ce perioada a anului are loc acţiunea în carte, dar cred că am putea merge prin ianuarie, februarie pe urmele cărţii. Detaliile şi data exactă o determinăm împreună.

Dacă vrei să mergi cu mine, îmi scrii aici, la adresa mea de email irinadct@gmail.com sau pe facebook.

Voi reveni cu detalii.

Ah, simt un curcubeu în mine de emoţie :)




5 comments: