Sunday, September 14, 2014

despre toate zilele

Zilele nu poartă nicio vină. 


Mi-e trist cînd sunt fericită într-o zi de vineri. Reformulez: mi-e trist cînd sunt fericită pentru că e vineri. Sunt totuşi 5 zile pline, de care fugim în braţele unui weekend scurt. Eu am o explicaţie dură: nu suntem împliniţi la serviciu. De fapt, foarte puţini oameni sunt...eu am cunoscut în viaţa mea un singur om care lucrează şi în weekend, din plăcere. E adevărat că el e scenograf Harry Potter. Totuşi, mulţi din noi aleg să rămînă de bună voie pe acelaşi scaun, în faţa aceluiaşi computer, în cătuşele aceluiaşi serviciu, care ne permite să ne bucurăm de weekend cel puţin.

E corect şi aşa.

Dar eu propun o soluţie. Pînă devenim toţi scenarişti Harry Potter, trebuie să învăţăm să ne iubim toate zilele... 

Trebuie să fie ceva pe lumea asta care să ne facă să fremătăm, o activitate, un hobby, care să ne împlinească (dacă nu este, eu m-aş îngîndura...). S-o facem luni, luni seară, după serviciu. S-o facem în fiecare luni...

Eu încep de mîine :)

11 comments:

  1. mi-ai amintit de asta :)
    https://vimeo.com/61513164

    ReplyDelete
  2. Sa ne iubim cat suntem inca tineri iar părul tau mai este castaniu ...

    ReplyDelete
  3. Este simplu !
    Tu ai spus in postare ca trebuie sa invatam a ne iubi in fiecare zi , iar eu am adaugat in comentariu versurile din refrenul unei romanţe cunoscute in Romania .
    Inteleg ca a fost o eroare . Nu voi reveni. Poti sterge .

    ReplyDelete
  4. nu a fost o eroare, a fost o clarificare din partea mea. Si apoi, cred ca iubindu-ne in fiecare zi ne putem iubi fiecare zi...mesajul meu de mai sus.

    ReplyDelete
  5. " Ca un copil astept dimineaţa ,
    Pana la lacrimi mi-e draga viata
    Si aceasta zi ce maine nu va mai fi ... "

    ReplyDelete
  6. foarte bine :)
    eu cunosc un singur om care ar cunoaste romante...

    ReplyDelete
  7. Evident , eu sunt acela !
    Doar ca nu ne cunoastem , nu ne-am intalnit , altfel ai fi iubit si tu romantele calitative , tangourile de inalta clasa si distinctie , muzica instrumenta din colectia " Romantic guitar " si altele asemenea ...

    ReplyDelete
  8. pacat ca nu ne cunoastem...nu-mi ramine decit sa continuu sa ascult romante de prost gust, sa visez la un tango de inalta calitate (ce dansez eu...nu e distinct) si sa ascult coloanele mele sonore...pe care nu le pot compara cu nimic, nici sub umbra unei ironii.

    p.s. trimite-mi melodia ta preferata din colectia Romantic guitar te rog

    ReplyDelete