Friday, September 20, 2013

Negativ

Ieri îmi depănam viața în imaginea unui negativ. Pe ici, pe colo, pe dincolo...mă poticneam de imagini triste, imagini durute, dezolante...Am luat o foarfecă și am tăiat pe unde un ceas, pe unde o zi, pe unde un an...și cînd am pus la loc ce mi-a rămas din viața mea...a rămas prea puțin. Și mi-am vrut viața înapoi, cu tot filmul întreg...așa cum e el, mai trist pe undeva, dar al meu...din capăt pînă-n capăt.

p.s. revin mai rar pe aici, am un orar de muncă tot mai alert, iar unde nu lucrez, vizitez acet pămînt nou. Las o melodie...ca mine.


3 comments:

  1. Chiar daca o sa intri mai rar,spiritul tau combtiv va strabate toate coordonatele timpului si ale spatiului...

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Putem eluda multe situatii reale,creatii ineluctabile pentru existenta omului pe cintarul sufletului si al mintii,dar ceea ce izvoraste din lumea ta launtrica,atinge orice fire umana...

      Delete