Monday, July 8, 2013

China Study

Este una dintre cele mai renumite cărți despre alimentație, autorul fiind Profesor Emerit în Biochimie nutrițională la Universitatea Cornell din SUA (el are multe alte titluri și funcții înalte pe care nu le voi enumăra). China Study este un studiu ce a durat peste 20 de ani în zeci de provincii chineze. E colosal ca timp și suprafață, dar cea mai frumoasă desigură e concluzia.




Nu e un ghid nutrioțional, e mai mult analiza multor experimente, analiza altor studii, explicația unor procese fiziologice într-un limbaj ușor digerabil, interesant, convingător...

eu voi încerca să am răbdarea să copiez vreun păsăjel...iar despre concluzie puteți afla din carte..

așa un teaser micuț...am devenit vegetariană 6 zile din 7, nu mai beau lapte de vacă, nu mai iau vitamine, tot ce-i alb îmi e străin (pîine, paste, orez - doar brun)...


6 comments:

  1. pare interesanta cartea sub aspectul ca cine nu si-ar dori o alimentatie sanatoasa pu sine. imi plac exemplele, ceea ce o face populara si pu toti. poate o gasesc pe net. mai esteo cart ABS Diet, la fel buna. cu ocazia asta poate in vacanta le voi lectura pe ambele. multumesc pu recomandare.
    SR

    ReplyDelete
  2. why???? de ce nu bei lapte si piine, orez, pasta albe??

    ReplyDelete
  3. referitor la lapte, acesta conține o proteină numită cassein în engleză ce constituie un nutrient excelent pentru cancer. Iar cerealele albe sunt astfel din cauză că au fost procesate, respectiv tot ce a fost mai sănătos în ele a dispărut.

    ReplyDelete
  4. hmmm... makes sense... interesante informatii... multumesc ca te imparti si cu noi... lectura frumoasa!!! mai scrie cite un citat interesant ;)

    ReplyDelete
  5. bv tinete o jumate de an fara carne si dupa asta vei vedea si vei simti schimbari in organismul tau, sunt si eu vege de ceva timp, la un moment iti dai seama cit de bine te simti si reusesti sa nu maninci carne.!!!

    ReplyDelete